Ziņas vieglajā valodā 17. augustā

Ziņas vieglajā valodā 17. augustā.

Rīgā notiek pilsētas svētki

Ziņas vieglajā valodā 17. augustāAgnese Vasermane

    Šodien Rīgā notiek pilsētas svētki. Dažādās Rīgas vietās notiek teātra izrādes, koncerti, cirks, izjādes ar zirgiem un citas aktivitātes.

    Rīgas svētki Spīķeros

    Šovakar pulksten pusdesmitos vakarā Daugavas krastmalā notiks svētku koncerts. Pēc tam ap pulksten vienpadsmitiem sāksies salūts. Šodien un arī rīt ar autobusiem, trolejbusiem un tramvajiem Rīgā var braukt bez maksas.

    Prezidents viesojas Vācijā

    Latvijas prezidents Egils Levits šajās dienās atrodas Vācijā. Viņš tiekas ar Vācijas prezidentu Franku Valteru Šteinmeieru un Vācijas parlamenta priekšsēdētāju Volfgangu Šoibli. Šodien Latvijas prezidents satikās arī ar Vācijā dzīvojošajiem latviešiem.

    Maskavā piketē

    Krievijas galvaspilsētā Maskavā šodien notika vairāki piketi. Piketi notika pie dažādiem pieminekļiem. Katrā no piketiem piedalījās tikai viens cilvēks. Cilvēki prasa godīgas vēlēšanas Maskavā. Netālu no piketu vietām bija daudz policistu. Līdzās šiem piketiem notika arī paliels mītiņš. To rīkoja Komunistiskā partija. Mītiņa dalībnieki pieprasīja taisnīgas vēlēšanas Maskavā.

    Ukrainā deg viesnīca

    Noticis liels ugunsgrēks viesnīcā Ukrainas pilsētā Odesā. Ugunsgrēkā dzīvību zaudēja deviņi cilvēki. Tā vēsta Ukrainas ārkārtas dienesti. Ugunsgrēks izcēlās pusdivos naktī. Ugunsgrēku dzēsa trīs stundas. Ugunsgrēka dēļ no viesnīcas apkārtnes drošības dēļ aizveda prom apmēram 150 cilvēku. Policija izmeklē, kāpēc šis ugunsgrēks notika.

    Trīs mežacūkām atklāts Āfrikas cūku mēris

    Šonedēļ trim mežacūkām Latvijā atklāja Āfrikas cūku mēri. Tā ir bīstama infekcijas slimība. Šonedēļ Āfrikas cūku mēri atklāja mežacūkām Cesvaines novada Cesvaines pagastā, Talsu novada Abavas pagastā un Valkas novada Ērģemes pagastā. Šogad šo slimību Latvijā kopumā atklāja apmēram 250 mežacūkām.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Latvijā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti