Pakalpojumus personām ar pārvietošanās grūtībām Rīgas lidostā izmanto par 15% vairāk nekā pērn

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Šogad par gandrīz 15% pieaudzis to cilvēku skaits, kas Rīgas lidostā izmanto pakalpojumus personām ar pārvietošanās grūtībām. Tajos ietilpst pasažiera transportēšana ar ratiņkrēslu, pavadoņa piešķiršana, iecelšana lidmašīnā ar speciālu tehniku un citu veidu palīdzība.

Pagājušajā gadā šo iespēju izmantojuši vairāk nekā 15 tūkstoši cilvēku, informē lidostas „Rīga” pārstāve Laura Karnīte.

Laura Karnīte
00:00 / 00:00
Lejuplādēt
„Pakalpojumu var saņemt jebkurš pasažieris, kuram ir kaut kāda veida pārvietošanās grūtības. Tas nozīmē, ka runa ir ne tikai par cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, bet arī par veciem cilvēkiem, par cilvēkiem, kuri ir guvuši kaut kādas traumas. Pakalpojums ir bez maksas lidostā „Rīga” visiem pasažieriem. Tīri praktiski tas nozīmē, ka cilvēks tiek sagaidīts pie lidostas un aizvadīts cauri visām procedūrām līdz pat gaisa kuģa sēdvietai, kur cilvēks nonāk gaisa kuģa apkalpes aprūpē,” klāsta Karnīte.

Ja pakalpojumu piesaka, tikai ierodoties lidostā, tas var pagarināt tā saņemšanas laiku, tāpēc ieteicams to izdarīt jau biļešu iegādes laikā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti