«Latvenergo» ārkārtējās situācijas laikā par kavētiem maksājumiem elektroapgādi neatslēgs

 Ņemot vērā ārkārtējo situāciju un tās iespējamo ietekmi uz klientiem, pašlaik un līdz situācijas beigām AS "Latvenergo" zīmola "Elektrum" klientiem nodrošinās elektroenerģijas piegādi, neveicot elektroapgādes atslēgšanu kavētu maksājumu dēļ, aģentūrai LETA norādīja "Latvenergo" pārstāve Ivita Bidere.

Viņa skaidroja, ka "Latvenergo" koncerns ārkārtējās situācijas apstākļos saistībā ar jaunā koronavīrusa izraisītās slimības Covid-19 izplatību nodrošina atbilstošu darba režīmu stratēģiski svarīgajos objektos - Daugavas hidroelektrostacijās (HES) un termoelektrostacijās (TEC) Rīgā.

"Latvenergo" uzsver, ka atbilstoši Ministru kabineta (MK) lēmumiem un Ekonomikas ministrijas (EM) kā "Latvenergo" akcionāra rīkojumiem pastāvīgi vērtē Covid-19 vīrusa izplatības ietekmi. Patlaban vīrusa izplatībai nav būtiskas ietekmes uz uzņēmuma sniegto pakalpojumu nodrošinājumu. "Latvenergo" turpina nodrošināt elektroenerģijas ražošanu, elektroenerģijas un dabasgāzes tirdzniecības pakalpojumu nepārtrauktību un pieejamību visiem klientiem. 

Ņemot vērā ārkārtas situāciju un tās iespējamo ietekmi uz klientiem, pašlaik un līdz situācijas beigām "Elektrum" nodrošinās elektroenerģijas piegādi, neveicot elektroapgādes atslēgšanu dēļ kavētiem maksājumiem. "Elektrum" rūpīgi seko līdzi situācijai ar Covid-19 izplatību un situāciju Latvijā un atbilstoši tai izvērtējam iespējamo risinājumu ieviešanu.

Klientiem "Latvenergo" turpinās nodrošināt visus "Elektrum" pakalpojumus un klientu apkalpošanā jebkura jautājuma atrisināšana notiks ar attālinātiem saziņas veidiem. Uz ārkārtas stāvokļa laiku ir slēgti "Elektrum" klientu apkalpošanas centri Rīgā un Daugavpilī. "Latvenergo" aicina klientus izmantot pašapkalpošanās portālu "elektrum.lv", mobilo lietotni "Elektrum" vai sazināties ar mūsu klientu servisu pa tālruni 8400. Tāpat uzņēmums aicina klientus ar izpratni uztvert minētās izmaiņas, kā arī to, ka uz ārkārtējās situācijas laiku ir slēgts "Elektrum" Energoefektivitātes centrs Jūrmalā un Enerģētikas muzejs Ķegumā, kā arī tā krātuve Rīgā. Par jebkurām izmaiņām, kas varētu ietekmēt klientu apkalpošanu, tiks ziņots.

Bidere skaidroja, ka "Latvenergo" koncernā savlaicīgi ir īstenoti primārie pasākumi klientu un darbinieku drošībai. Īpaša vērība pievērsta iekšējās informācijas nodrošināšanai kopš pirmajām pazīmēm par Covid-19 plašāku izplatību. "Latvenergo" koncerna vadība jau iepriekš ir atcēlusi jebkurus komandējumus, mācības un pulcēšanos, darbinieki instruēti, kā ievērot drošības pasākumus, kā arī ir ierobežoti ražotņu un muzeja apmeklējumi. Visi drošības pasākumi tiek īstenoti atbilstoši MK, EM, Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) un atbildīgo valsts institūciju pieņemtajiem lēmumiem un sniegtajām rekomendācijām, atbilstoši tām regulāri atjaunojot drošības pasākumus. 

"Latvenergo" veido tādu darba organizāciju, kas samazina tiešos kontaktus, nodrošina iespēju ievērot augstas higiēnas prasības un sniedz regulāru informāciju par jaunākajām rekomendācijām Covid-19 izplatīšanās samazināšanai. "Latvenergo" noteiktie pasākumi un izmaiņas darba organizācijā reglamentē darbinieku ikdienas rīcību, sapulces, attālinātā darba organizēšanu, dokumentu apriti, sadarbību ar darbuzņēmējiem un pakalpojumu sniedzējiem, sadarbības partneriem, kā arī visu līmeņu struktūrvienību vadītāju pienākumus.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti