Biedrības vadītājs atzina, ka Latvijā autoceļu un tiltu stāvoklis uzlabojas.
Taču ilgtermiņa redzējuma trūkuma dēļ Latvijā no autoceļu būvniecības ir aizgājušas visas kompānijas ar ārzemju kapitālu, atzīmēja Bērziņš.
"Mūsu lielākā problēma ir tā, ka mēs dzīvojam no 1. janvāra līdz 31. decembrim, mums nav tāda vismaz vidēja termiņa skaidrības par to, cik valsts un cik pašvaldības investēs ceļos. Tas ir arī iemesls, kāpēc no autoceļu būves nozares aizgājis viss ārzemju kapitāls," sacīja Bērziņš.
Viņš vērtēja, ka nozarē pēdējo 10 gadu laikā ir ļoti maz investīciju. Vienlaikus Bērziņš norādīja, ka Latvijā ir paziņoti ilgtermiņa mērķi, bet nav iezīmēta nauda šo mērķu sasniegšanai.
"Piemēram, ierobežoti tiek pirkta tehnika. Kā es kā uzņēmējs nopirkšu jaunu tehniku, kas maksā 300, 400 vai 500 tūkstošus eiro, ja es nezinu, vai nākamgad man būs darbs? Tāpēc es ņemu nomā tehniku, kas sadārdzina ceļu būves izmaksas un samazina iespējas nopelnīt," skaidroja Bērziņš.