No Eiropas Komisijas lēmuma esot atkarīgs tas, vai “Estonian Air” turpinās savu darbu vai arī to aizvietos cits uzņēmums, ko iecerējusi dibināt valdība. Gadījumā, ja lēmums būs par labu tam, ka valsts subsīdijas būtu likumīgas, jaunā kompānija kopā ar 40 miljonu eiro kapitālu tiks iekļauta “Estonian Air”, un šī summa tiks atvēlēta parādu dzēšanai.
Savukārt, ja Eiropas Komisija uzskatīts, ka finansiāls atbalsts uzņēmumam pārkāpj likumu, tad jaundibinātā kompānija varētu aizstāt “Estonian Air”.
Err.ee norāda, ka Igaunijas valdība nevēlas pilnībā atteikties no valsts aviokompānijas.
Iecerēts, ka jaunās aviokompānijas īpašnieks būs valsts, tomēr netiek arī izslēgta privātu investoru piesaiste. Sākotnēji jaunais uzņēmums sāks avio pakalpojumu iepirkšanu no citām kompānijām, bet vēlāk plānots lidmašīnu līzings.
Pēc Igaunijas ekonomikas un infrastruktūras ministra Kristena Mihala teiktā, “Estonian Air” bankrota gadījumā neviens no klientiem nebūs cietējs.