2016.gada februārī, salīdzinot ar janvāri, pēc sezonāli izlīdzinātiem datiem salīdzināmajās cenās mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums palielinājās par 0,1 %. Pārtikas preču mazumtirdzniecības apgrozījums pieauga par 2,5 %, bet nepārtikas preču pārdošanas apjoms samazinājās par 1%.
Salīdzinot ar janvāri, vislielākais mazumtirdzniecības apgrozījuma kāpums bija kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 8,5 %) un informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā (par 4,1%).
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā sezonalitāti, februārī salīdzinājumā ar janvāri samazinājās par 3,5 %. Gadu iepriekš – 2015.gada februārī salīdzinājumā ar janvāri – apgrozījums saruka par 3,7 %.
Šogad februārī, salīdzinot ar pērnā gada otro mēnesi, pēc kalendāri izlīdzinātiem datiem salīdzināmajās cenās kopējais mazumtirdzniecības apgrozījums palielinājās par 2,3 %.
Pārtikas preču grupā apgrozījums pieauga par 3,7 %, bet nepārtikas preču tirdzniecības apjoms palielinājās par 1,4 %.
2016.gada februārī salīdzinājumā ar 2015.gada februāri lielākais apgrozījuma kāpums bija:
- informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā (par 22,5 %),
- kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 16,4 %),
- farmaceitisko un medicīnisko preču mazumtirdzniecībā (par 11,1 %) ,
- apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 8,5 %).
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, ir pieaudzis par 0,9 %.