Projekta īstenotāji informēja, ka abas valstis šādā veidā savienotas pirmo reizi. Tas palīdzēs attīstīt reģionu, kurā liela nozīme ir tūrismam, un dos interesentiem iespēju baudīt brīnišķīgu panorāmu un trīs slavenā kalna "sejas".
Trošu ceļš uzbūvēts vairāk nekā 3,5 kilometru augstumā, tajā tiek izmantoti desmit vagoniņi, un katrs no tiem var uzņemt līdz 28 pasažieriem.
Inženieri sola, ka tas nepārtrauks darbu, ja vēja ātrums sasniegs pat 100 kilometrus stundā jeb 28 metrus sekundē. Parastie pacēlāju vagoniņi šādos gadījumos spiesti palēnināt gaitu vai pilnībā apstāties.
Ceļojums turp un atpakaļ nav lēts – izklaides cena ir gandrīz 250 eiro.
Izskan arī kritiski viedokļi, piemēram, Itālijas vides aizstāvji – Alpu kluba pārstāvji – norāda, ka šāda konstrukcija un lielais cilvēku daudzums var nodarīt kaitējumu trauslajai kalnu videi.