Vārdnīcas izdevēji to pamato ar straujo mākslīgā intelekta attīstību, ko viņi dēvē par nākamo lielo tehnoloģisko revolūciju, norādot, ka šajā gadā par to ir daudz runāts.
Uzņēmums nonāca pie šāda gada vārda, analizējot interneta datubāzi "Collin Corpus", kas satur vairāk nekā 20 miljardus vārdu no tīmekļa vietnēm, laikrakstiem un žurnāliem, kas publicēti visā pasaulē. Tajā ņemta vērā arī sarunvaloda no televīzijas un radio raidījumiem.
Starp šogad visā pasaulē bieži izmantotiem vārdiem ir arī tāds termins kā "deinfluencēšana".
Tā ir jauna sociālo mediju tendence, kas attur patērētājus no konkrētu produktu iegādes. Būtībā tā ir atbilde uz mūsdienās populāro influencēšanu jeb dažādu produktu popularizēšanu sociālajos tīklos.
Un bieži lietots vārds šogad ir bijis arī "semaglutīds". Tā ir aktīvā viela, kas palīdz samazināt cukura līmeni asinīs un regulēt ēstgribu. To izmanto daudzos medikamentos, kas ir paredzēti diabēta slimniekiem, taču pēdējā gada laikā par populāru tendenci pasaulē ir kļuvusi šādu zāļu lietošana, lai samazinātu svaru. Par to ir daudz runāts medijos, tāpēc semaglutīds ir kļuvis par vienu no biežāk lietotajiem vārdiem.