Ziņas vieglajā valodā 31. oktobrī

Ziņas vieglajā valodā 31. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 31. oktobrīDace Simanoviča

 

 

 

Slimnīcās ir 200 Covid-19 pacienti

Daudz Covid-19 pacientiem jāārstējas slimnīcā.

Slimnīcās ir jau divi simti šādu pacientu.

Latvijā atklāti vēl 215 jauni Covid 19 gadījumi.

Divi cilvēki miruši.

Vairāk nekā puse no jaunajiem saslimušajiem dzīvo Rīgā.

 

Latvijā sāk slimot ar gripu

Šonedēļ saslimšanu ar gripu atklāja vienam cilvēkam.

Pagājušajā gadā ar gripu slimoja agrāk.

Pērn jau oktobra sākumā slimību atklāja vairākās izglītības iestādēs.

 

Ierobežojumu laikā jārūpējas par psihisko veselību

Pandēmijas laikā, kad ir daudz ierobežojumu, vairāk cilvēku ir nomākti un satraukti.

Tāpēc ir svarīgi rūpēties ne tikai par fizisko, bet arī psihisko veselību.

To atgādina speciālisti.

Pētījumi liecina, ka cilvēkiem biežāk ir depresija un viņi izdara pašnāvību.

Palīdzība jāmeklē, ja vairākas dienas pēc kārtas ir bezmiegs, negribas ēst un pēkšņi ir izteikts nogurums vai arī tieši pretēji.

No sākuma ir svarīgi parūpēties par sevi un tikai tad par citiem.

 

Daudzviet strauji izplatās Covid-19

Ar Covid-19 saslimušo cilvēku skaits turpina pieaugt arī citviet pasaulē.

Aizvien vairāk valstu domā ieviest vai atjaunot karantīnu.

ASV aizvadītajā diennaktī saslimušo skaits pirmo reizi pārsniedzis 100-t tūkstošus.

Lietuvā pirmo reizi diennaktī atklāja vairāk nekā tūkstoti Covid-19 gadījumu.

 

Slovākijā Covid-19 testus veiks teju visiem

Slovākija ir pirmā valsts pasaulē, kur pārbaudīs visus valsts iedzīvotājus, vai tiem nav Covid-19.

Būs jāpārbauda vairāk nekā pieci miljoni cilvēku.

Tiem, kuri atteiksies, draudēs pašizolācija un liels naudassods.

 

Baltkrievija liegs iebraukšanu ārvalstnieki

Baltkrievijā vairs nevarēs iebraukt ārvalstnieki.

Baltkrievija to pamato ar bažām par koronavīrusa izplatību.

Ierobežojumi neattieksies uz aviopasažieriem, kas ierodas Baltkrievijā caur Minskas lidostu.

Ir vēl daži citi izņēmumi.

Jau iepriekš šajā nedēļā Baltkrievija slēdza robežas ar Latviju, Lietuvu, Poliju un Ukrainu, neielaižot vieglo un pasažieru transportu.

Sākotnēji iemeslu tam neminēja.

Vēlāk sacīja, ka tas saistīts ar Covid-19.

 

Turcijā un Grieķijā spēcīga zemestrīce

Turcijā glābšanas darbi pēc spēcīgas zemestrīces, 30.10.2020.

Turcijas rietumos un Grieķijā notika spēcīga zemestrīce.

Tajā bojā gāja 37i cilvēki.

Kopējais cietušo skaits pārsniedz deviņus simtus.

Patlaban nav ziņu par to, ka zemestrīcē būtu cietis kāds Latvijas valstspiederīgais.

 

Francijā sašauts pareizticīgo priesteris

Francijas pilsētā Lionā pie grieķu pareizticīgo baznīcas sašāva priesteri.

Uzbrucējs aizbēga, un policija viņu meklē.

Priesteris ir slimnīcā.

Policija slēdza baznīcas apkārtni un aicināja iedzīvotājus no tās izvairīties.

Pašlaik nav zināms, kas uzbruka un kādēļ.

 

Vācijā atklās jaunu lidostu

Vācijā darbu sāka jaunā Berlīnes Brandenburgas starptautiskā lidosta.

To bija paredzēts atklāt jau pirms deviņiem gadiem.

Tajā jau nolaidās vairākas lidmašīnas.

 

Miris aktieris Šons Konerijs

Kinoaktieris Šons Konerijs

Miris skotu kinoaktieris sers Šons Konerijs.

Viņam bija 90 gadu.

Aktieris bija pirmais slepenā aģenta Džeimsa Bonda lomas atveidotājs.

Viņu uzskata par vienu no pazīstamākajiem savas paaudzes kinoaktieriem.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt