Ziņas vieglajā valodā 31. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem un 2 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 31. martā.

Ziņas vieglajā valodā 31. martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Latvija cer uz 400 000 Covid-19 vakcīnām

Latvija cer uz papildu gandrīz 400 tūkstošiem „Pfizer” vakcīnu pret Covid-19.

Tās par labu Latvijai piedāvā pārdalīt Portugāle.

Portugāle šobrīd ir Eiropas Savienības prezidējošā valsts.

Vēl papildu vakcīnas varētu saņemt Bulgārija, Horvātija, Igaunija un Slovākija.

Tās ir valstis, kur ir augstāks inficēšanās un zemāks vakcinācijas līmenis.

Līdz nedēļas beigām Eiropas Savienības valstis kopumā būs saņēmušas 107 miljonus vakcīnu pret koronavīrusu.

Eiropas Komisija pārliecināta, ka vakcīnu piegādes būs lielākas gada otrajā ceturksnī.

 

Latvija saņēmusi vēl 43 000 Covid-19 vakcīnas

Latvija saņēma vairāk nekā 43 tūkstošus "AstraZeneca" ražoto Covid-19 vakcīnu devu.

Kopā ar šonedēļ saņemtajām "Moderna" vakcīnām tā ir gandrīz puse no tā, cik saņēmām iepriekšējos trīs mēnešos kopā.

 

Latvijā vēl 630 Covid-19 gadījumi

Aizvadītajā diennaktī Latvijā reģistrēti 630 jauni Covid-19 gadījumi.

Miruši 6 inficēti cilvēki.

No vairāk nekā 16 tūkstošiem testu pozitīvi bija 3,9%.

Šobrīd divu nedēļu kumulatīvais rādītājs ir zemākais kopš pagājušā gada 1.decembra.

 

Darbu sāk Ekonomisko lietu tiesa

Latvijā darbu sāk Ekonomisko lietu tiesa.

Plānots, ka tajā strādās 10 tiesneši.

Dažādu iemeslu dēļ zvērestu šonedēļ nodeva tikai septiņi.

Jaunā specializētā tiesa skatīs dažādus komercstrīdus, korupcijas un naudas atmazgāšanas lietas.

Jaunā tiesa nepārņems lietas, kuras jau šobrīd skata citās tiesās.

Tā strādās tikai ar jaunām lietām.

 

Atklāj Lielo talku

Ar lekcijām un diskusiju par tīru vidi un sabiedrības iesaisti atklāja Lielo talku.

Latvijā to rīko 14. gadu.

Organizatori aicina ikvienu iesaistīties, par spīti sarežģītajiem apstākļiem.

Arī šogad 24. aprīlī talka notiks, ievērojot piesardzību un strādājot vienatnē, divatā vai ģimenēm.

Iedzīvotājiem šogad interese par dalību Lielajā talkā ir liela.

 

Virszemes TV apraidē būs vēl viens kanāls

No 1. aprīļa virszemes bezmaksas apraidē būs vairāk televīzijas programmu.

Šobrīd ir piecas, bet darbu sāks vēl viena – TV4.

Tas nozīmē, ka savos televizoru uztvērējos jāpārskaņo TV programmas.

 

Rīgā vienkāršo vasaras terašu saskaņošanu

Ielu tirdzniecības vietas un vasaras terases saskaņot būs vieglāk.

To paredz jauni noteikumi, ko pieņēma Rīgā dome.

Turklāt terasēs varēs pārdot ēdienu līdzņemšanai.

 

Navaļnijs cietumā pieteicis badastreiku

Aleksejs Navaļnijs
Aleksejs Navaļnijs

Krievijas opozīcijas līderis Aleksejs Navaļnijs pieteica badastreiku.

Tas tāpēc, ka cietuma vadība atsaka viņam medicīnisko palīdzību.

Navaļnijs ieslodzījumā ir vairāk nekā divus mēnešus.

Viņš pēdējā laikā sūdzējies par stiprām sāpēm mugurā, kas izplatījušās arī uz kājām.

Navaļnija tuvinieki un atbalstītāji raizējas, ka viņa veselība un dzīvība ir apdraudēta.

 

Lietuvas piespriež sodus 1991. gada 13. janvāra lietā

Lietuvas tiesa piesprieda bargākus sodus 1991. gada 13. janvāra lietā.

Pirms diviem gadiem Viļņas apgabaltiesa par vainīgiem šajā lietā atzina 67 apsūdzētos.

Viņu vidū bija arī vairākas Padomju Savienības augsta līmeņa amatpersonas.

Tiesas priekšā stājušies tikai divi no vairākiem desmitiem apsūdzēto, jo pārējie turpina slēpties Krievijā un Baltkrievijā.

 

Itālijā aiztur iespējamu Krievijas spiegu

Itālijā par spiegošanu Krievijas labā aizturēts karaflotes kapteinis.

Viņš apmaiņā pret naudu Krievijas militārpersonai nodeva slepenus dokumentus.

Krievijas pilsonis bijis vēstniecības darbinieks.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti