Ziņas vieglajā valodā 29. jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem un 10 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 29. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 29.jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Cēsīs turpinās sarunu festivāls "Lampa"

Cēsīs arī sestdien notiek sarunu festivāls "Lampa".

Pirmajā festivāla dienā tajā piedalījās 10 tūkstoši cilvēku.

Īpašu interesi piesaistīja diskusija par Eiropas Savienību, kurā piedalījās jaunievēlētais Valsts prezidents Egils Levits un premjerministrs Krišjānis Kariņš.

Arī sestdien festivālā rit dažādas sarunas visām vecuma grupām.

Japānā noslēgusies 20 ietekmīgāko valstu līderu tikšanās

Japānas pilsētā Osakā sestdien noslēdzās 20 ietekmīgāko valstu (G20) samits. Tā laikā notika vairākas būtiskas valstu līderu divpusējās sarunas.

Vienā no tām ASV prezidents Donalds Tramps un Ķīnas prezidents Sji Dzjiņpins vienojās atsākt tirdzniecības sarunas.

Samita gala paziņojumā pasaules līderi sola cīnīties pret klimata pārmaiņām.

Vācijas kuģis ar imigrantiem bez atļaujas iebrauc ostā Itālijā

Vācijas aktīvistu kuģis ar Lībijas piekrastē uzņemtiem nelegālajiem imigrantiem bez atļaujas iebraucis Lampedūzas salas ostā.

Policija aizturēja kuģa kapteini.

Sicīlijas prokuratūra apsūdz kuģa kapteini par nelegālās imigrācijas atbalstīšanu.

40 imigrantiem atļāva nokāpt no kuģa, bet kuģi noenkuroja ārpus ostas.

Lielā karstuma dēļ Spānijā plosās ugunsgrēki

Spānijā lielā karstuma dēļ izcēlušies jauni savvaļas ugunsgrēki.

Izdegušas lielas platības valsts vidienē.

Ugunsgrēku dēļ cilvēkiem bija jāatstāj savas mājas.

Pēc vairāku dienu cīņas ar uguni ugunsdzēsējiem izdevās ierobežot plašu ugunsgrēku Katalonijā.

Sestdien lielā daļā Spānijas temperatūra ir ap 40 grādiem.

Līgatnē pulcējas audžuģimenes

Līgatnes novadā šajās dienās notiek Latvijas audžuģimeņu, adoptētāju un aizbildņu salidojums.

Tajā ģimenes apmeklē izglītojošās un radošās darbnīcas, klausās pieredzes stāstus un piedalās praktiskās nodarbībās.

Ģimenēm ir iespēja saņemt speciālistu konsultācijas un piedalīties arī sporta spēlēs un citos pasākumos.

Ikšķilē svin Daugavas svētkus 

Ikšķilē norisinās pirmie svētki pie Daugavas – „Daugavas laivinieks”.

Svētki noslēgsies ar sadziedāšanos Daugavas krastā.

Svētku rīkotāji cer, ka ar laiku Daugavas svētkos iesaistīsies visas pašvaldības, kuru teritorijām cauri plūst Daugava.

Laika ziņas 

Tuvākajā naktī gaidāms mainīgs mākoņu daudzums, dienā daļēji mākoņains.

Naktī dažviet neliels īslaicīgs lietus. Atsevišķos rajonos, pārsvarā rietumos, migla.

Lēns vējš 2-5 metri sekundē. Gaisa temperatūra +11…+16 grādi.

Dienā bez būtiskiem nokrišņiem. Rietumu, dienvidrietumu vējš 3-7 metri sekundē. Gaisa temperatūra +27…+30 grādi, vietām, galvenokārt piekrastē, +21…+26 grādi.

Rīgā bez būtiskiem nokrišņiem. Lēns vējš 2-5 metri sekundē. Gaisa temperatūra naktī +13…+15 grādi, dienā +27…+29 grādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti