Ziņas vieglajā valodā 15.februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 15. februārī

Ziņas vieglajā valodā 15.februārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Vilcienus pirks no "Škoda Vagonka"

Latvija jaunos elektrovilcienus pirks no Čehu uzņēmuma „Škoda Vagonka”. To „Pasažieru vilciens” nolēma pēc atkārtota izvērtējuma.

Iepriekšējā konkursa uzvarētājs - Spānijas uzņēmums „Talgo” - šo lēmumu apstrīdēs tiesā.

„Rīgas satiksmes” lietā šodien divus aizturētos atbrīvoja apmaiņā pret drošības naudu

Par bijušo „Rīgas satiksmes” valdes priekšsēdētāju Leonu Bemhenu iemaksāja 200 tūkstoš eiro.

Savukārt uzņēmēja Edgara Teterovska drošības nauda bija 70 tūkstoši eiro. Naudas izcelsmi pārbaudīs Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs.

„Rīgas satiksme” lieta saistīta ar pašvaldības uzņēmuma transportlīdzekļu iepirkumiem. Par to Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs sāka kriminālprocesu.

Rīgas domes mērs Nils Ušakovs atskaitīsies par Valsts kontroles pārbaudi

Tajā atklāja pārkāpumus transporta infrastruktūras jomā. „Saskaņas” politiķim paskaidrojumi jāuzraksta divās nedēļās. To pieprasīja Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Juris Pūce no „Attīstībai/Par”.

Viņam šie jautājumi būs prioritāte, tā apgalvoja Pūce.

Vēlēšanas Spānijā

Spānijā notiks ārkārtas parlamenta vēlēšanas. Tās izsludināja premjers Pedro Sančess.

Vēlēšanas notiks aprīļa beigās. Premjers šādi reaģēja uz noraidīto budžeta piedāvājumu.

To šonedēļ parlamentā neatbalstīja politiķu vairākums.

Tramps apstiprināja budžetu

Amerikas Savienoto Valstu prezidents Donalds Tramps apstiprināja budžetu valdībai. Taču viņš arī izsludinās ārkārtas stāvokli. Tas būs spēkā pierobežas reģionos.

Ar šādu stāvokli Tramps iegūs naudu barjeras būvniecībai. To viņš plāno uz robežas ar Meksiku.

Šis bija viens no viņa priekšvēlēšanu solījumiem.

Konfiscē 3 tonnas kokaīna

Spānija sadarbībā ar Portugāli konfiscēja vairāk nekā 3 tonnas kokaīna.

Šīs vielas vērtība melnajā tirgū sasniedz 100 miljonu eiro. Kokaīnu atrada uz kuģa Atlantijas okeānā.

Tas bija paredzēts Eiropai.

Policija šajā operācijā aizturēja 11 cilvēkus.

Latvijā un Baltkrievijā notiks 2021. gada pasaules hokeja čempionāts.

Šodien abu valstu hokeja vadības parakstīja sadarbības līgumu. Somijas sportistu grupas dueļi notiks Rīgā. Bet Krievijas izlase spēlēs Minskā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti