Ziņas vieglajā valodā 27. augustā

Ziņas vieglajā valodā 27. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 27. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Latvijas basketbolisti pieveic Francijas izlasi

Dāvis Bertāns (no labās)
Dāvis Bertāns (no labās)

Latvijas basketbola izlase šovakar izcīnīja vēsturisku uzvaru Pasaules kausā.

Latvijas basketbolisti ar 88:86 pārspēja Francijas izlasi.

Šī uzvara nozīmē, ka Latvijas basketbolisti ir starp 16 labākajiem pasaulē.

Latvijas izlase arī varēs cīnīties par dalību Parīzes olimpiskajās spēlēs.

Latvijai Pasaules kausā šī jau ir otrā uzvara.

Pirms dažām dienām Latvijas basketbolisti uzvarēja Libānu.

Otrdien Latvijas basketbolistu pretiniece būs Kanādas izlase.

Arī Kanādai Pasaules kausā ir divas uzvaras.

 

Krievijas artilērijas triecienos Ukrainā nogalināti trīs cilvēki

Krievijas artilērijas triecienos Ukrainas dienvidu un austrumu reģionos šodien nogalināti vismaz trīs cilvēki.

Arī naktī Krievija Ukrainu apšaudīja ar spārnotajām raķetēm.

Ukrainas pretgaisa aizsardzība notrieca četras raķetes.

Raķešu atlūzas nodarīja postījumus 10 privātmājām Kijivas apgabalā.

Cieta divi cilvēki.

 

Ukraina ar droniem uzbrūk Krievijas armijas lidlaukam

Pagājušajā naktī Ukraina ar 16 droniem uzbruka Krievijas armijas lidlaukam Kurskas apgabalā.

Ar droniem kamikadzēm veikts trieciens pa lidmašīnām un radariem.

Gandrīz visi droni savus mērķus sasniedza.

Tā ziņo Ukrainas mediji.

Tikmēr Kurskas apgabala vadība par uzbrukumu lidlaukam neziņo.

Viņi saka, ka drons trāpījis kādai daudzstāvu ēkai.

Neviens nav cietis, ēkai izsisti logi.

 

Krievija apstiprina "Vagner" dibinātāja nāvi

Krievijas Izmeklēšanas komiteja apstiprināja algotņu grupējuma "Vagner" dibinātāja Jevgēņija Prigožina un komandiera Dmitrija Utkina nāvi trešdien aviokatastrofā Tveras apgabalā.

Ir noskaidrota visu desmit bojāgājušo cilvēku identitāte.

Izmeklētāji pagaidām nav paziņojuši, kāpēc notika aviokatastrofa.

Maskavas centrā pie Prigožina un Utkina piemiņai stihiski izveidotā memoriāla šodien pulcējās cilvēki.

Tādas piemiņas vietas daudzviet Krievijā sāka rasties jau nākamajā dienā pēc lidmašīnas katastrofas.

 

Rīgā pēc diviem mēnešiem plāno atvest pirmos elektroautobusus

Rīgā jau pēc diviem mēnešiem plāno atvest pirmos elektroautobusus.

Pasažierus tie sāks pārvadāt gada beigās.

Kopumā paredzēti 35 elektroautobusi.

Tos ražo Polijā.

Elektroautobusu uzlādes staciju būvē Vestienas ielā.

"Rīgas satiksmē" vēl nesaka, kuros maršrutos elektroautobusi brauks.

Elektroautobusu ieviešanas projekts patlaban izmaksā 19 miljonus eiro.

Lielāko daļu naudas dod Eiropas Savienība.

Speciālisti uzskata, ka nākotnē mēs brauksim tikai ar elektroautobusiem.

 

Rīgā atklāta Marijas Leinas gleznu izstāde 

Raiņa un Aspazijas mājā Rīgā atklāta Latvijā dzimušās un Francijā dzīvojošās mākslinieces Marijas Leinas gleznu izstāde "Krāsu prieks. Atkalsatikšanās".

Tā jau ir otrā mākslinieces darbu izstāde šajā vietā.

Marijai ir 25 gadi.

Viņai ir iedzimta slimība, taču viņa glezno, dzied un runā trīs valodās – latviski, franciski un angliski.

Francijā un Latvijā ir notikušas vairākas viņas personālizstādes.

Pirmo reizi Leinas darbs nokļuva izstādē pirms desmit gadiem, kad viņa piedalījās bērnu zīmējumu konkursā.

 

Laika ziņas

Rīt Latvijā gaidāms lielākoties mākoņains laiks.

No nakts otrās puses galvenokārt valsts rietumu un centrālajos rajonos lietus, vietām stiprs, iespējams pērkona negaiss.

Dienā daudzviet līs, vietām stipri.

Naktī ziemeļu, ziemeļaustrumu vējš 3–8 metri sekundē.

Dienā rietumu, dienvidrietumu vējš 5–10 metri sekundē, austrumos brāzmains.

Gaisa temperatūra naktī 13…18 grādi.

Dienā 17…22 grādi, dienvidaustrumu rajonos 23…26 grādi.

 

Rīgā no nakts otrās puses palaikam lietus, brīžiem stiprs, iespējams pērkona negaiss.

Ziemeļu, ziemeļaustrumu vējš 3–8 metri sekundē, no rīta vējš iegriezīsies no rietumiem un pastiprināsies brāzmās līdz 15–16 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra naktī 16…18 grādi, dienā 19…21 grāds.

Laika tips otrais – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti