Ziņas vieglajā valodā 22. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 22. decembrī. 

Ziņas vieglajā valodā 22. decembrī
00:00 / 04:57
Lejuplādēt

Valsts revidenti atklāj pārkāpumus Rēzeknes budžetā

Valsts kontrole atklājusi pārkāpumus Rēzeknes budžetā. 

Pašvaldība slēpusi patiesos izdevumus. 

Grāmatvedības uzskaitē nav uzrādīti izdevumi teju 14 miljoni eiro. 

Atstādinātais pilsētas mērs Aleksandrs Bartaševičs no partijas "Kopā Latvijai" problēmas neatzīst un turpina dēvēt to par politisku izrēķināšanos. 

Finanšu ministrija pieprasījusi Rēzeknei līdz 22. janvārim stabilizēt situāciju, un tad valsts varētu nākt palīgā.

Žogs uz Latvijas–Baltkrievijas robežas gandrīz pabeigts

Līdz gada beigām uzbūvēs žogu uz Latvijas–Baltkrievijas robežas. 

Tie ir 112 kilometri sauszemes. 

Mitrajās vietās žogu uzbūvēs līdz jūlijam. 

Bet visu austrumu robežas žogu ar Krieviju un Baltkrieviju paredzēts pabeigt līdz 2025. gadam. 

Žogu būvē vairākus gadus. 

Būvniecība kavējās dažādu pārkāpumu dēļ. 

Piektdien robežu apmeklēja iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis ("Jaunā Vienotība")  un finanšu ministrs Arvils Ašeradens ("Jaunā Vienotība").

Ukraina notriekusi trīs dārgus Krievijas iznīcinātājus-bumbvedējus   

Ukrainas Gaisa spēki piektdien notrieca trīs Krievijas iznīcinātājus-bumbvedējus "Su-34". 

Ukrainas Gaisa spēku pārstāvis Jurijs Ihnats uzsvēra, ka tie ir moderni un dārgi lidaparāti. 

Viena lidmašīna maksā vismaz 50 miljonus dolāru. 

Krievija ziņoja, ka zaudējusi vairāk nekā vienu bumbvedēju.

ASV vērsīsies pret bankām, kas palīdz Krievijas karam

ASV ievieš jaunas sankcijas pret Krieviju. 

Tās ļaus sodīt gandrīz jebkuru banku pasaulē, kas palīdz Krievijai īstenot karu pret Ukrainu. 

Šīm bankām būs liegti darījumi ar dolāriem. 

Tas daudziem nozīmētu nopietnas biznesa problēmas. 

ASV arī gatavojas pievienoties šomēnes Eiropas Savienības apstiprinātajām sankcijām pret Krievijas dimantiem.

Čehijā sēro par Prāgā sarīkotās apšaudes upuriem

Čehijā sestdien ir izsludinātas nacionālās sēras. 

Čehijā sēro par vakar nogalinātajiem 14 cilvēkiem. 

Viņus nošāva kāds students. 

Uzbrukums notika Kārļa Universitātes ēkā. 

Visu nakti un dienu cilvēki pie universitātes nolika ziedus un svecītes, lai pieminētu uzbrukuma upurus.

Policija Ziemassvētkos īpašu uzmanību pievērsīs satiksmei 

No piektdienas policija uz ceļiem rīkos papildu pārbaudes. 

Tās būs līdz 2. janvārim. Policija pārbaudīs autovadītājus, vai viņi nebrauc reibumā, vai pasažieri ir piesprādzējušies. 

Policija arī aicina autovadītājus braukt uzmanīgi, jo mainīgos laika apstākļos ceļi var apledot.

Upēs turpina kāpt ūdenslīmenis 

Atkušņa un nokrišņu dēļ upēs turpina paaugstināties ūdenslīmenis. 

Plaši applūst upju palienes un zemākās vietas. 

Jau otro dienu Ropažu novada Garkalnē pārplūst Krievupe, Lielā Jugla un Tumšupe. 

Applūdušas vairākas apdzīvotas vietas. 

Cilvēku evakuācija nav nepieciešama. 

Arī tuvākajās dienās gaidāmi nokrišņi, tāpēc ūdenslīmenis upēs turpinās paaugstināties.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti