Ziņas vieglajā valodā 17. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 17. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 17. decembrī
00:00 / 05:01
Lejuplādēt

Polijas kravas auto šoferi atsāks Ukrainas robežpunkta blokādi

Polijas kravas automašīnu šoferi pirmdien atsāks bloķēt lielāko robežpunktu uz robežas ar Ukrainas. 

Pagājušajā pirmdienā protestējošos šoferus padzina un robežu atvēra. 

Šoferi vērsās tiesā. 

Tiesa blokādi atļāva. 

Poļu šoferi pieprasa atjaunot kārtību, kāda bija pirms Krievijas iebrukuma Ukrainā. 

Lai Eiropas Savienība no jauna ievieš atļaujas Ukrainas kravas auto.

Ukraina veiksmīgi uzbrukusi militārajam lidlaukam Krievijā

Ukraina ar droniem uzbrukusi Krievijas militārajam lidlaukam Rostovas apgabalā. 

Ukrainas armija ziņo, ka uzbrukums bija veiksmīgs, ir nodarīti postījumi. 

Šajā lidlaukā atrodas Krievijas reaktīvās lidmašīnas. 

Tās Krievija izmanto uzbrukumos Ukrainai.

Krievija pagājušajā naktī uzbruka Odesas, Hersonas, Zaporižjas un Hmeļnickas apgabalam Ukrainā. 

Ukraiņi notrieca visas raķetes un dronus. Odesas apgabalā drona atlūzas uzkrita mājai. 

Viens cilvēks gāja bojā.

Izraēla sola turpināt uzbrukumus "Hamās"

Izraēla svētdien atvēra Keremšalomas robežkontroles punktu, lai Gazas joslā varētu ievest humānās palīdzības kravas. 

Izraēlu pēdējā laikā kritizē starptautiskā sabiedrība par katastrofālo situāciju norobežotajā Gazas joslā.

Izraēla turpinās karu pret teroristu grupējumu "Hamās". 

Tā paziņoja Izraēlas premjerministrs Benjamins Netanjahu. 

Teroristu sagrābto ķīlnieku radinieki pieprasa Izraēlas valdību atgriezties pie sarunu galda ar "Hamās". 

Viņi satraucas par ķīlnieku likteni. 

Satraukums pieaudzis pēc tam, kad Izraēlas karavīri Gazas joslā nejauši nošāva trīs ķīlniekus.

Dienvidkoreja apgalvo – Ziemeļkoreja palaidusi ballistisko raķeti

Ziemeļkoreja svētdien izšāvusi vismaz vienu ballistisko raķeti. 

Tā ziņo Dienvidkorejas armijas. 

Raķetes izmēģinājums notika laikā, kad Dienvidkoreja un Amerikas Savienotās Valstis brīdināja Ziemeļkoreju, ka jebkurš kodoluzbrukums izraisīs Ziemeļkorejas režīma galu.

Pieaug traumas ieguvušo pacientu skaits

Latvijā laika apstākļu dēļ cilvēki gūst dažādas traumas. 

Slimnīcās strauji pieaudzis pacientu skaits. 

Uzņemšanas nodaļās ir garas rindas. 

Pacientiem var nākties ilgāk gaidīt arī plānveida pakalpojumus. 

Izplatās arī dažādi vīrusi, un slimo arī slimnīcu darbinieki. 

Līdz ar to palīdzības sniegšana šobrīd ir apgrūtināta. 

Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcā ik dienu uzņemšanā ierodas ap 50 cilvēkiem ar dažādām traumām.

Svētdien bija slēgts Rīgas Nacionālais zooloģiskais dārzs

Svētdien bija slēgts Rīgas Nacionālais zooloģiskais dārzs. 

Smagais sniegs kokos apdraud gan dzīvniekus, gan apmeklētājus. 

Koku zari liecas un var lūzt, tāpēc drošības apsvērumu dēļ svētdien zoodārzu apmeklētājiem neatvēra.

Atkušņa laikā iespējami plūdi

Atkušņa laikā Latvijas upēs paaugstinās ūdenslīmenis. 

Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs brīdina, ka upēs valsts rietumos ūdenslīmenis palielinās strauji un sāk applūst upju palienes. 

Daugavā un tās baseina upēs ūdenslīmenis turpina pazemināties vai nedaudz svārstīties. 

Jaunnedēļ gaidāmi intensīvi nokrišņi un brāzmains vējš, upēs situācija būs sarežģīta – vietām iespējami arī plūdi, brīdina meteorologi.

"Dod pieci!" līdz šim riskam pakļautiem bērniem un jauniešiem saziedots vairāk nekā 101 000 eiro

Sabiedrisko mediju labdarības maratonā "Dod pieci!" trīs dienās saziedots vairāk nekā 101 tūkstotis eiro.

Nauda paredzēta bērniem un jauniešiem, lai palīdzētu viņiem atbrīvoties no dažādām atkarībām. 

Akcijas rīkotāji saņēmuši jau vairāk nekā 60 lūgumus palīdzēt.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti