Ziņas vieglajā valodā 15. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada un 3 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 15. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 15. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Pastiprina robežas ar Baltkrieviju uzraudzību

Uz Latvijas–Baltkrievijas robežas robežsargiem vajadzīga palīdzība.

Arvien vairāk cilvēku no Baltkrievijas nelegāli mēģina iekļūt Latvijā.

Aizvadītajā diennaktī tie bija teju 100 cilvēku.

Šiem cilvēkiem palīdz baltkrievu robežsargi.

Zināms, ka nelegālo robežas pārkāpēju būs arvien vairāk.

Tā kā robežas žogs vēl nav uzbūvēts, robežsargi aicina palīgā armiju un policiju.

Robežsardze aicina pierobežas iedzīvotājus ziņot, ja pamanīts robežas pārkāpējs.

 

Budžeta dēļ cer uz raitu valdības izveidi

Jaunā valdība jāizveido mēneša laikā, lai varētu laikus iesniegt valsts budžetu parlamentā.

Tā uzsvēra finanšu ministrs Arvils Ašeradens ("Jaunā Vienotība").

Valdība uzsāka nākamā gada valsts budžeta skatīšanu.

Prognozes liecina, ka iekšzemes kopprodukts šogad pieaugs par 1%, bet nākamgad – par 2,5%, savukārt cenu pieaugums šogad būs 10%, bet nākamajā gadā – 2,2%.

 

Jaunie vilcieni sāks braukāt vēlāk par plānoto

Jaunie elektrovilcieni pasažierus sāks pārvadāt vēlāk, nekā prognozēja.

Uzņēmuma "Pasažieru vilciens" vadība paziņoja, ka jaunie elektrovilcieni varētu sākt kursēt ne agrāk kā pēc trim mēnešiem.

Termiņš pārcelts vairakkārt.

Uzņēmumā saka, ka vilcienu ražotājam kara dēļ radušās dažādas grūtības.

Patlaban lielākā daļa vilcienu jau gatavi, bet vēl jāsaņem dažādas atļaujas.

Kara dēļ vilcienus Latvijā piegādā izjauktus pa autoceļu.

 

Krievija ar 28 raķetēm apšaudīja Ukrainu

Pagājušajā naktī Krievija izšāva uz Ukrainas pilsētām 28 spārnotās raķetes.

12 no tām ukraiņiem neizdevās notriekt.

Raķešu triecienu piedzīvoja divas Rietumukrainas pilsētas Ļviva un Lucka.

Uzbrukumā ir nogalinātie un ievainotie.

 

Soross izbeigs darbību Eiropas Savienībā

ASV miljardieris Džordžs Soross izbeigs darbību Eiropas Savienībā.

Soross skaidro, ka Eiropas Savienībā valstis pašas daudz naudas atvēl demokrātijas veicināšanai.

Eiropas Savienībā Soross turpinās atbalstīt romu kopienu, bet pārējo naudu dos citām valstīm.

Sorosa organizācija atbalstīs cilvēktiesību un demokrātijas programmas Moldovā, Ukrainā un Rietumbalkānu valstīs.

 

Ticīgie pulcējas uz svētkiem Aglonā

Vissvētākās Jaunavas Marijas Debesīs uzņemšanas svētki Aglonā. 2023. gada 15. augusts.
Vissvētākās Jaunavas Marijas Debesīs uzņemšanas svētki Aglonā. 2023. gada 15. augusts.

Tūkstošiem ticīgo pulcējās Aglonas bazilikas centrālajā laukumā.

Viņi pulcējas Vissvētākās Jaunavas Marijas Debesīs uzņemšanas svinību galvenajā misē.

Galveno svēto misi vadīja pāvesta sūtnis Baltijas valstīs.

Viņš aicināja ticīgos nepadoties pārbaudījumu priekšā.

Pasākumā piedalījās arī Valsts prezidents un citas valsts amatpersonas.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti