Latvijā svin Brīvības svētkus
Šodien, 4. maijā, ir Latvijas Republikas Neatkarības atjaunošanas deklarācijas pasludināšanas 34. gadadiena. To svin visā Latvijā.
Svētku diena sākās ar dievkalpojumu un militāro parādi Rēzeknē.
Rīgā pie Brīvības pieminekļa no ziediem tapa "Ziedu Latvija".
Par godu Latvijai cilvēki no visiem novadiem bija ieradušies Rīgā savos tautas tērpos. Viņi piedalījās gājienā.
Cilvēki teica, ka šie ir skaistākie svētki, jo nekas nevar būt skaistāks par brīvību.
Arī amatpersonas savās svētku uzrunās aicināja lepoties un priecāties par valsti un cilvēkiem.
Ukrainā turpinās karš
Krievija uzbruka Harkivai ar droniem un vadāmajām aviācijas bumbām.
Notriekto dronu atlūzas izraisīja ugunsgrēkus.
Viens no tiem ir kādā uzņēmumā.
Cietuši vismaz seši uzņēmuma darbinieki.
Uzņēmuma nosaukumu amatpersonas neatklāj.
Cietušas arī dzīvojamās mājas.
Plāno jaunu palīdzību Ukrainai
Amerikas Savienotās Valstis runā ar Lielā septītnieka jeb G7 partneriem par iespēju sniegt Ukrainai lielāku atbalstu.
ASV vēlas, lai palīdzībā piedalītos visas G7 valstis, nevis tikai ASV.
ASV plāns paredz, ka G7 valstis piešķir palīdzību Ukrainai 50 miljardu ASV dolāru vērtībā.
Pēc tam Eiropas Savienība to kompensē ar daļu iesaldēto Krievijas aktīvu.
Taču sarunas par to ir ļoti sarežģītas.
Eiropas valstis nav pārliecinātas, vai tas ir likumīgi, vēsta aģentūra Bloomberg.
Krievija izsludina meklēšanā Zelenski
Krievija izsludinājusi meklēšanā Ukrainas prezidentu Volodimiru Zelenski, vēsta Krievijas mediji.
Iemesls netiek minēts.
Meklēšanā izsludināts arī bijušais Ukrainas prezidents Petro Porošenko.
Pēdējo mēnešu laikā Krievija meklēšanā izsludinājusi vairākas Ukrainas esošās un bijušās amatpersonas.
Ukrainas Ārlietu ministrija Krievijas rīcību nosaukusi par izmisuma apliecinājumu.
Turpinās sarunas par pamieru Gazas joslā
Teroristiskais grupējums "Hamās" nosūtījis delegāciju uz sarunām par pamieru un ķīlnieku atbrīvošanu Gazas joslā.
Sarunas notiek Ēģiptē Kairā.
Starpnieki Izraēlas un "Hamās" sarunās ir Katara, Ēģipte un ASV.
Kairā uz sarunām ieradies ASV Centrālās izlūkošanas pārvaldes direktors Viljams Bērnss.
Sarunas par karadarbības pārtraukšanu ilgs vairākus mēnešus.
Līdz šim tās beigušās bez rezultāta.
Latvijai graujoša uzvara pār Norvēģijas hokejistiem
Latvijas vīriešu hokeja izlase šodien ar 8:0 uzvarēja Norvēģijas valstsvienību.
Tā bija pēdējā pārbaudes spēle pirms Pasaules hokeja čempionāta Čehijā.
Latvijas izlase uz pasaules čempionātu dosies 9. maijā.
Ar īpašu spēli godina hokeja leģendas
Šodien, 4. maijā, notika arī Latvijas hokeja leģendu spēle, kurā cīnījās Baltā un Sarkanā komanda.
Sarkano komandu vadīja Aleksandrs Ņiživijs, bet Baltās komandas kapteinis bija Rodrigo Laviņš.
Pēcspēles metienos Sarkanā komanda ar 8:7 uzvarēja.
Abi komandu kapteiņi Latvijas izlasē ir piedalījušies vairāk nekā 220 spēlēs.