Pārkāpumi saistīti ar autotransporta izmantošanu privātām vajadzībām, deputātu vizināšanu uz mājām un darbu, lai gan viņi saņem transporta kompensācijas, kā arī nereģistrētu uzņēmējdarbību, jo Saeimas auto tiek arī iznomāti.
Pret ziņojuma pieņemšanu, kas nozīmētu likt Prezidijam izrevidēt gandrīz divu miljonu budžeta tēriņus autobāzei un uzlabot tās darbu, iebilda deputāti no «Saskaņas centra» un Zaļo un Zemnieku savienības.
Viņu vidū bija arī Saeimas Prezidijā četrus sasaukumus strādājušais un par autobāzes darbu līdzatbildīgais Andrejs Klementjevs (SC). „Es kaut kā neticu, ka 22 gadus kopš parlamentā ir šī autobāze, neviens nepamanīja šīs kļūdas un neatbilstība normatīvajiem aktiem. Ja man būtu pilnīgi pierādījumi un uz lapas uzrakstīts biznesa plāns, ka autobāzi var izmantot savādāk, tad es piekritīšu,” saka Klementjevs. Viņš uzsver, ka nevar riskēt ar visu šoferu atlaišanu un veikt lielas pārmaiņas Saeimas autobāzes uzturēšanā.
Jau ziņots, ka ap simt Saeimas autoparka mašīnu bieži stāv dīkā, bet reizēs, kad mašīnas tiek iedarbinātas, tās izmanto Saeimas darbinieku un deputātu vizināšanai uz un no mājām, kā arī prettiesiski iznomā ikvienam interesentam. Tomēr pārkāpumus neizdodas novērst, jo deputāti, atgaiņājoties ar šaubīgiem aizbildinājumiem, neierodas uz komisijas sēdi.