Lai gan Ķirsis apgalvoja, ka tarifu būtu iespējams samazināt pat par trešdaļu, tomēr nevarēja precīzi pamatot aprēķinus.
Viņš gan norādīja uz vairākām lietām, kur esot iespējams ietaupīt. Kā vienu no tiem deputāts minēja Valsts kontroles secinājumus par izsaimniekotajiem līdzekļiem uzņēmumā. Tāpat, viņaprāt, aktīvāk varētu strādāt ar bezbiļetnieku skaita mazināšanu: „„Rīgā apmēram 15-25% brauc pa „zaķi”, tātad šeit ir vieta, kur var dabūt naudu. Arī pārmērīgi dārgās e-talonu izmaksas. Regulatoram būs pienākums nepārtraukti izdarīt spiedienu uz „Rīgas satiksmi” samazināt izmaksas, lai tarifi būtu ekonomiski pamatoti"
Saimniekošanu „Rīgas satiksmē” Ķirsis sauc par „pilnīgu bardaku”.
Jau vēstīts, ka, kamēr Rīgas pašvaldība ieplānotajā braukšanas maksas pieaugumā vaino valdību, kas nepiešķīra finansējumu nerīdzinieku pārvadājumiem, Valsts kontrole uzsver – pērn vasarā konstatētās nepilnības aizvien nav novērstas. Tās atrisinot, rastos naudas ietaupījums un braukšanas maksa, iespējams, pat nebūtu jāceļ.
No šī gada 1.februāra stājies spēkā jaunas biļešu cenas Rīgas sabiedriskajā transportā – viena brauciena biļetes galīgā cena noteikta 1,15 eiro. Biļete pie transportlīdzekļa vadītāja maksā divus eiro. Rīgas dome skaidroja, ka tai nav iespēju turpināt tādā pašā apjomā kompensēt uzņēmumam „Rīgas satiksme” tarifu 0,60 eiro apmērā visiem pasažieriem. Kā pagaidu risinājums 2014.gadā bija piemērots tarifs 0,60 eiro, kas bija par 50% zemāks nekā pašizmaksa.