Tā pagaidām nezināmu iemeslu dēļ avarēja 16. maijā lidojuma laikā no Gēteborgas uz Klaipēdu.
Lidmašīnas vraka ārējā apskate liecina, ka salonā ir vismaz viens no diviem pilotiem. Tagad tiek domāts par to, kā ar aparatūru iekļūt salonā. Iespējams, tur ir arī otra pilota mirstīgās atliekas. Ir pieņemts lēmums izcelt lidmašīnu, lai noskaidrotu, vai tās avāriju nav izraisījuši ārēji faktori. Līdz šim īstenotā meklēšanas operācijas organizācija Lietuvā izpelnījusies sabiedrības un augstāko amatpersonu kritiku.
Operāciju vadīja Jūras spēki, un tiem pārmet sliktu koordināciju. Pastāvēja iespēja, ka meklējumi būtu ātri pārtraukti un lidmašīnu tā arī neatrastu. Nebūtu arī iespējams laikus izglābt pilotus, ja viņi tomēr būtu dzīvi. Lietuvas aizsardzības ministrs Jozs Oleks atvainojies par pieļautajām kļūdām.
"Mēs veiksim izmeklēšanu. Es domāju, ka tiks rastas atbildes par to, kuri virsnieki ir atbildīgi par nepienācīgu pienākumu izpildi," sacīja Oleks.
Lidmašīna sestdien jau atradusies Lietuvas gaisa telpā, kad ar to notikusi pēdējā sazināšanās. Pēc tam lidmašīna pazudusi.
Uzņēmums šo 1981.gadā Krievijā ražoto lidmašīnu iegādājies Zviedrijā, un pilotiem tā bija jānogādā Lietuvā.
Pilotiem Ādolfam Mačulim un Alvidam Selmistraitim bijusi 40 gadu darba pieredze, apliecināja lidsabiedrības "Klaipedos Avialinijos" direktors Viktors Šišņauskis.