Proporcionāli identisks izdevumu kāpums par 17,4% pērn bija arī F-1 "Mercedes" komandai.
"Tas ir tieši tik vienkārši, pārmaiņu izmaksas F-1 ir milzīgas," teica Horners. "Tas ietekmē visas komandas. Atsakoties no noteikumu sistēmas un ieviešot tik vērienīgas izmaiņas, tas ir būtiski."
F-1 "Red Bull" finansējumā lielāku ieguldījumu deva komandas mātesuzņēmums "Red Bull", kas pērn piešķīra 64 miljonus eiro salīdzinājumā ar 45 miljoniem eiro gadu iepriekš, liecina komandas publicētais gada pārskats. Lielāks sponsoru atbalsts komandai bija nepieciešams, jo samazinājās ienākumi no naudas balvām sacīkstēs.
Horners gan uzsvēra, ka ieguldījumiem F-1 komandā ir laba atdeve. "Red Bull" mārketingā F-1 ir lielākā izdevumu pozīcija, kas nodrošina zīmolam globālu publicitāti un auditorijas sasniedzamību.
Pērno sezonu F-1 "Red Bull" komanda noslēdza ar 1,25 miljonu eiro peļņu. Horners sagaida, ka pēc noslēgtā sponsoru līguma ar "Aston Martin" šogad rādītāji būs labāki.
2018.gada F-1 sezona nedēļas nogalē turpināsies ar 17.posmu - Japānas "Grand Prix" izcīņu Suzukas trasē.