Arī vēlāk „pastnieku” līderim Ingum Baušķeniekam būs liela loma "Parka" darbībā – viņam Uģis Vītiņš lūgs noklausīties "Parka" demoierakstus un tad sekos sadarbība dziesmu ierakstos un Ingus filmēšanās dziesmas „In The Park” videoklipā.
Tomēr īsta bumba tolaik bija cits grupas "Parks"video – uz Brīvības un Cēsu ielas stūra tapušais „Transformations”, kura uzņemšanā izmantots gan ceļamkrāns, gan ugunsdzēsēju auto, no kura mūziķi aplieti ar ūdeni.
Interesanti, ka šī un citu klipu uzņemšanā neesot izmantota nauda – tas bija laiks, kad cilvēki šo to mēdza izdarīt „par pudeli” vai vienkārši draudzības vārdā.
Naudas pelnīšana nebija arī stimuls astoņdesmito un deviņdesmito mijā aizsāktajai subkultūru preses izdevumu izdošanai, ja atceraties, tolaik tie nomainīja viens otru – "Pilsēta", "Pastnieku Iela", "Iela", "101. avēnija" un grupas "Parks" mūziķa Toma Vītiņa darbs bija ieguldīts divos no tiem – žurnālā "Parks" un avīzē "Pastnieku Avēnija".
Tomēr atgriežamies pie mūzikas – 1993.gadā grupa "Parks" izdod savu vienīgo albumu – kaseti „In The Park”, tad Latvijā uz palikšanu ierodas kapitālisma diktētās naudas attiecības un beidzas arī grupa "Parks".
Par laimi, nebeidzās mūzika grupas kādreizējo dalībnieku dzīvē – tā "Parka" bundzinieks Mārtiņš Linde bungas spēlē arī šodien, ar mūziku paspēlējas arī reklāmas jomā strādājošais Pēteris Pūrītis un Toms Vītiņš, bet Uģis Vītiņš ar savu saksofonu bija redzams grupā "Elektrofolk" un vēl vienā deviņdesmito simbolā – atdzimušajā grupā "Fuck Art".
Bet tagad no šodienas pārceļamies uz divdesmit četrus gadus senu pagātni un lai skan grupas "Parks" dziesma „Operas meitene”!