Ziņas vieglajā valodā 3. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem un 8 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 3. oktobrī.

Ar Covid-19 saslimuši vēl 74 cilvēki

Ar Covid 19 Latvijā slimo arvien vairāk cilvēku.

Šodien pārbaudīja vairākus tūkstošus cilvēku un koronavīrusu atklāja vēl 74 cilvēkiem.

Visvairāk jaunu gadījumu ir Rīgā, Daugavpilī un Aizputes novadā.

Trīs cilvēki vakar ievietoti slimnīcā, kur šobrīd ārstējas kopumā 24 Covid-19 pacienti.

Kaimiņvalstī Lietuvā aizvadītajā diennaktī ir 125 jauni Covid-19 gadījumi, savukārt Igaunijā 71 un viens cilvēks miris.

Sabiedriskajā transportā atkal varētu būt jāvalkā sejas maskas

Nākamnedēļ sabiedriskajā transportā atkal varētu būt jāvalkā sejas maskas.

Veselības ministre Ilze Viņķele (“Attīstībai/Par!”) par to piedāvās lemt valdībai.

Viņa aicina ikvienu ievērot lielāku piesardzību, lai nesaslimtu.

Tas nozīmē, ka nevajadzētu piedalīties pasākumos, kur ir daudz cilvēku, kā arī neceļot.

Ja iespējams, jāstrādā attālināti.

Notika skolotāju arodbiedrības kongress

Šodien notika skolotāju arodbiedrības kongress.

Tajā izvirzīja mērķus nākamajiem gadiem.

Nozares arodbiedrība vēlas panākt, lai skolotāju un zinātnieku profesija būtu ļoti pieprasīta.

Izglītības darbinieki uzskata, ka tas ir iespējams, ja būs labas algas un nebūs jāpārstrādājas.

Arī turpmākajās dienās Latvijā varētu būt slikta gaisa kvalitāte

Arī turpmākajās dienās Latvijā varētu būt slikta gaisa kvalitāte.

Gaiss kļūs mitrāks un nokrišņu būs vairāk, bet Latvijā varētu nonākt vēl kāds putekļu mākonis.

Vēl vakar gaisa kvalitāte Latvijā bija slikta.

Tas ietekmē cilvēku veselību.

Īpaši tiem, kuriem ir elpceļu problēmas, ir jābūt piesardzīgiem.

Tas nozīmē, ka mazāk jādodas pastaigās un jāierobežo fiziskā slodze.

Gaisa kvalitāte pēdējās dienās Latvijā pasliktinājās citās valstīs notiekošo ugunsgrēku dēļ.

Ludzas novada pašvaldībai mantojumā atstāj naudu

Ludzas novada pašvaldība saņēma mantojumā nepilnus 63 tūkstošus eiro.

Savus uzkrājumus pašvaldībai novēlēja novadnieks Juliāns Mekšs, kurš dzīvoja Lielbritānijā.

Viņš pēc 2. pasaules kara emigrēja uz ārzemēm.

Zināms, ka pats ziedotājs dzīvoja pieticīgi.

Viņa testamentā bija teikts, ka uzkrājumi paredzēti Ludzas pilsētas skolai, baznīcai, bērnunamam un slimnīcai.

Tik lielu ziedojumu pašvaldība saņem pirmo reizi.

Par saņemto naudu Ludzā būvēs bērnu rotaļu laukumu.

Donalds Tramps ievietots slimnīcā

ASV prezidentam Donaldam Trampam atklāja Covid-19.

Viņu ievietoja slimnīcā.

Ārsti saka, ka tas ir drošības pēc.

Pats Tramps saka, ka jūtas labi.

Daži avoti saka, ka viņa veselības stāvoklis sākumā bija satraucošs, bet ārsti norāda, ka Trampam "klājas ļoti labi".

Saslimuši vairāki cilvēki, kas ar viņu bija kopā.

Covid-19 atkāja Trampa vēlēšanu kampaņas vadītājam, padomniecei un trīs senatoriem.

Ārvalstu žurnālisti nedrīkstēs strādāt Baltkrievijā

Ārvalstu žurnālisti nedrīkstēs strādāt Baltkrievijā.

Baltkrievijas ārlietu ministrija anulējusi žurnālistu atļaujas.

Ministrija saka, ka tā nav vēršanās pret medijiem, bet būs jauna kārtība.

Mediju pārstāvji par to šaubās.

Tie sola turpināt darbu par spīti grūtībām.

Vācijā svinēja valsts atkalapvienošanās 30. gadadienu

Vācijā šodien svinēja valsts atkalapvienošanās 30. gadadienu.

Galvenais pasākums nebija tik liels, kā plānots, koronavīrusa dēļ.

Oficiālā ceremonija notika Svētā Pētera un Pāvila baznīcā Potsdamas pilsētā.

Tajā piedalījās valsts augstākās amatpersonas.

Tā kā nav atļauta liela pulcēšanās, notika vairāki mazāki pasākumi.

Tie notika jau kopš septembra sākuma.

Tenisiste Aļona Ostapenko zaudēja nozīmīgā spēlē

Latvijas tenisiste Aļona Ostapenko šodien zaudēja nozīmīgā spēlē.

Francijas atklātā čempionātā trešajā kārtā viņa zaudēja spānietei Paulai Badosai Hibertai.

Abas tenisistes tikās pirmo reizi.

Rītdiena būs vējaina

Svētdien gan naktī, gan dienā visā Latvijā būs vējains.

Šonakt pārsvarā mākoņains laiks, daudzviet līs.

Rīt dienā - mainīgs mākoņu daudzums un lietus iespējams vairāk Latgales pusē.

Saulaināks būs Kurzemē un Zemgalē.

Pūtīs mērens, bet brāzmains A, DA vējš.

Gaisa temperatūra naktī +10…+15° , dienā gaisa temperatūra +17…+22°, dažviet +15…+17°.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti