Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 25. janvārī

Ziņas vieglajā valodā 25. janvārī.

Ziņas vieglajā valodā 25. janvārīDace Simanoviča

 

 

Ierobežos Covid-19 izplatību pansionātos

Pēc ilgas vilcināšanās ir plāns, kā ierobežot Covid-19 izplatību pansionātos.

Pēdējos mēnešos tur saslimuši vairāki tūkstoši cilvēku.

Kamēr darbinieki un klienti šajās iestādēs nav vakcinēti, darbiniekiem katru dienu būs Covid-19 pārbaudes.

Sociālās aprūpes centriem pilnībā kompensēs oksimetru iegādi.

Aprūpes centru darbiniekiem paredzētas piemaksas par darbu Covid-19 riska apstākļos.

Petravičai jālemj, vai atteikties no deputātes amata

Labklājības ministre un Saeimas deputāte Ramona Petraviča šonedēļ spriedīs, vai atteikties no deputāta mandāta.

To aicina viņas partijas "KPV LV" tagadējā valde.

Šobrīd partijai ir divas valdes.

Viena no tām Petraviču mudināja izvēlēties ministra vai deputāta amatu.

Petraviča atzīst, ka apvienot abus amatus nav viegli.

Tomēr viņa uzskata, ka šai valdei nevajadzētu turpināt darbu.

Labklājības ministre Ramona Petraviča

„Astra Zeneca” Eiropā piegādās mazāk vakcīnu nekā plānots

Lielbritānijas kompānija „Astra Zeneca” brīdināja, ka vakcīnas Eiropai piegādās mazāk nekā plānots.

Arī Latvija varētu saņemt tikai 100 tūkstošus vakcīnu.

Tas ir ievērojami mazāk nekā plānots.

Tas nozīmē, ka varētu kavēties masveida vakcinācija, ko plānoja martā.

Tā saka veselības ministrs.

Piegādes kavēsies, jo ir problēmas ar vakcīnas ražošanu.

Tās šobrīd mēģina risināt.

Precīzi, cik vakcīnu varētu trūkt, vēl nav zināms.

Trīs nedēļās saslimstība ar Covid-19 varētu mazināties uz pusi

Ja Latvijā drošības prasības nemazināsies un cilvēki tās ievēros, tad saslimstība ar Covid-19 mazināsies par pusi trīs nedēļu laikā.

Tādā gadījumā mazināt ierobežojumu varētu pēc mēneša.

Tā domā speciālisti.

Sākumskolēni atsāk mācības

Latvijā mācības atsāka sākumskolēni.

Vismaz līdz 7. februārim arī viņi mācīsies attālināti.

Sākumā bija paredzēts, ka jaunāko klašu skolēni pēc pagarinātā ziemas brīvlaika mācīsies klātienē.

Tomēr saslimstība ar Covid-19 aizvien bija ļoti augsta, tāpēc tas nebija iespējams.

Līdz šim attālināti jau mācījās skolēni no 5. klases, profesionālo skolu audzēkņi un studenti augstskolās.

Jēkabpils mērs nepiekrīt apsūdzībām

Jēkabpils mērs Aivars Kraps ("Latvijas attīstībai") nepiekrīt KNAB apsūdzībām.

Viņš domā, ka to sarīkoja viņa nelabvēļi.

Pagājušā nedēļā KNAB veica kriminālprocesuālās darbības Jēkabpilī.

Tas saistīts ar krimināllietu, kurā iesaistītas vairākas domes un pašvaldības kapitālsabiedrības amatpersonas.

Ir aizdomas, ka iepirkumos amatpersonas mantkārīgā nolūkā izmantoja dienesta stāvokli.

Jēkabpils mērs Aivars Kraps 

Eiropā atšķirīgi viedokļi, vai vajag papildu sankcijas Krievijai

Eiropas valstu vidū ir atšķirīgi uzskati par to, kā būtu jāreaģē uz Krievijas opozīcijas politiķa Alekseja Navaļnija aizturēšanu un miermīlīgo protestu apspiešanu.

Par to pirmdien, 25. janvārī, sprieda Briselē.

Ārlietu ministrs Edgars Rinkēvičs ("Jaunā Vienotība") pieļāva, ka Eiropa tuvāko nedēļu laikā varētu izlemt par papildu sankcijām Krievijai.

Tas būs tad, kad būs zināms turpmākais Navaļnija liktenis.

Tikmēr Krievijas opozīcijas līdera līdzgaitnieki aicina uz jauniem protestiem.

Tie notiks svētdien, 31. janvārī.

Alekseja Navaļnija aizturēšana pēc atgriešanās Krievijā

Davosā sākas Pasaules ekonomikas forums

Šveices kūrortpilsētā Davosā pirmdien, 25. janvārī, sākas ikgadējais Pasaules ekonomikas forums.

Šoreiz tas notiek virtuāli.

Pasaules politiskie un ekonomikas līderi spriedīs, kā atjaunot ekonomisko izaugsmi pandēmijas laikā un pēc tās.

Uz Vācijas un Čehijas robežas - sastrēgums

Uz Vācijas un Čehijas robežas ir gara automašīnu rinda.

Uz robežas ir aptuveni 400 automašīnu.

Tas tāpēc, ka tagad, iebraucot valstī, jāuzrāda negatīvs Covid-19 tests.

Tas attiecas uz valstīm, kur ir augsts risks saslimt ar Covid-19.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt