Viņa pauda, ka tas tiks darīts saistībā ar faktu, ka degviela pašlaik ir lētāka par dabasgāzi.
Kā aģentūrai LETA norādīja "Latvenergo" pārstāvji, kompānijas stacijām ir iespēja ražot siltumu gan ar dabasgāzi, gan dīzeļdegvielu.
Rīgas TEC-1 un TEC-2 ir iespējas ūdenssildāmajos katlos dīzeļdegvielu izmantot kā rezerves un avārijas kurināmo, un spēkstacijām ir vides institūciju reglamentēta atļauja darbam ar dīzeļdegvielu.
"Latvenergo" uzsvēra, ka Rīgas TEC ir ne vien elektroenerģijas ražotne, bet arī būtisks pilsētas siltuma avots. Dīzeļdegvielas izmantošana var nodrošināt ievērojamu dabasgāzes ekonomiju siltumenerģijas ražošanā TEC ūdenssildāmajos katlos, kas var sasniegt 0,3–0,4 teravatstundas (TWh).
Tomēr patlaban dīzeļdegviela netiek izmantota.
Atbildot uz jautājumu, kad "Latvenergo" dīzeļdegvielu TEC darbināšanai varētu izmantot, kompānijā pauda, ka, tā kā dīzeļdegviela ir rezerves kurināmais, tā tiks izmantota brīžos, kad ražot siltumu ar dabasgāzi nebūs ekonomiski pamatoti un vienlaikus tirgū būs siltumenerģijas pieprasījums.
Kā ziņots, "Latvenergo" pagājušajā nedēļā izplatīja ziņojumu, ka TEC darbināšana patlaban ir iespējama un šobrīd nerada gāzes apgādes riskus ziemā.
Atbilstoši AS "Augstsprieguma tīkls" informācijai, TEC 2022. gada pirmajos sešos mēnešos saražotas 330 493 megavatstundas (MWh) elektroenerģijas, kas ir par 66,1% mazāk nekā gadu iepriekš šajā periodā.