Deputāti atbalstīja līdz 2,96 miljonu eiro aizņēmuma ņemšanu no Valsts kases vai cita aizdevēja, kas piedāvā izdevīgākus aizņēmuma nosacījumus.
Atbalstīta arī detalizēta Ziemeļu koridora pirmā posma projekta izpētes finansēšana, kā arī aizņēmuma ņemšana 2,857 miljonu eiro apmērā koridora trešā un ceturtā posma tehniskā projekta izstrādes finansēšanai.
Rīgas Ziemeļu transporta koridora projekta mērķis ir atslogot no transporta radītās slodzes Rīgas centru, iekļaut Eiropas nozīmes autoceļu tīklā Rīgas ostu un palielināt Latvijas piedāvātā austrumu–rietumu transporta koridora konkurētspēju, tostarp uzlabojot arī vides kvalitāti Rīgā.
Projekts paredz izbūvēt paaugstinātas caurlaidības autoceļu, kas šķērsos Rīgu rietumu–austrumu virzienā, neskarot pilsētas vēsturisko centru. Plānotais autoceļa garums ir 30 kilometru. Projekta izmaksas iepriekš lēstas miljarda eiro apmērā.
Koridors ir sadalīts četros posmos, no kuriem triju posmu lielākā daļa atrodas Rīgas pilsētas pašvaldības administratīvajā teritorijā, bet ceturtais posms atrodas ārpus Rīgas un šķērso daļēji Jūrmalas pilsētas un Babītes novada administratīvās teritorijas.