„Svarīgākie jautājumi, kas tiks apspriesti, būs gan par modes finansēšanu ārvalstīs, gan par to, kā labāk veidot modes zīmolu komunikāciju un kā ar šo komunikāciju iekarot jaunus tirgus,” stāsta konferences organizatoru, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras pārstāve Alise Barvika.
„Lektori arī pievērsīsies tādiem jautājumiem, kā ideju pārvērst biznesā un kādā veidā savas preces labāk virzīt tirgū. Mūsu lektori galvenokārt ir no Lielbritānijas, un mēs centīsimies pārņemt labāko no britu modes prakses un to, kādā veidā britu zīmoli veiksmīgi iekaro pasaules tirgus. No mūsu lektoriem šogad īpaši jāizceļ ir Hetere Melvila, kas sniegs diezgan lielu priekšstatu par to, kādā veidā var finansēt modi no riska kapitāla. Viņa pārstāv organizāciju, kas regulāri atbalsta britu jaunos zīmolus un sniedz tiem vajadzīgo finansējumu. Šis jautājums patiesībā nozarei bijis ļoti svarīgs pēdējos gados, un noteikti aizvien vairāk Latvijas modes dizainerus un tekstila dizainerus finansēs ārējie kapitāla avoti”.