Rīgas lidostas neto apgrozījumu pērn veidoja ieņēmumi no sniegtajiem aviācijas pakalpojumiem 36,7 miljonu eiro apjomā (pieaugums par 18%), savukārt neaviācijas ieņēmumi veidoja 21,2 miljonus eiro jeb par 38 % vairāk nekā gadu iepriekš.
Pieaugot darbaspēka, energoresursu un infrastruktūras uzturēšanas izmaksām, par piekto daļu pieaugušas arī uzņēmuma saimnieciskās darbības izmaksas, kas kopā 2023. gadā bija 76 miljoni eiro.
2023. gadā kopējās investīcijas Rīgas lidostas attīstībā sasniedza 22 miljonus eiro.
Pērn ekspluatācijā nodotas ar Eiropas Savienības Kohēzijas fonda atbalstu realizētās jaunās sprāgstvielu atklāšanas sistēmas rokas bagāžas un reģistrētās bagāžas pārbaudei. Tāpat iegādātas trīs jaunas lieljaudas perona tehnikas iekārtas, kas ļauj Rīgas lidostai nodrošināt nemainīgi augstus lidlauka un perona uzturēšanas standartus. Gada nogalē ekspluatācijā nodotas divas pārbūvētās elektroapgādes apakšstacijas, kas iekļautas lidostas elektroinfrastruktūras atjaunošanas plānā.
Daļa investīciju novirzītas arī videi draudzīgākas infrastruktūras veidošanai – elektroauto uzlādes vietu attīstībai un elektrisko autobusu iegādei, – pirmie no tiem pasažieru pārvadāšanu lidlaukā uzsāks jau pavasarī, bet kopumā iegādāti deviņi elektroautobusi, kas nomainīs ar dīzeļdegvielu darbināmos autobusus.
Rīgas lidostas jaunā pasažieru termināļa attīstības projektā pērn izvēlēts labākais finansēšanas modelis un saņemti piedāvājumi no starptautiskām finanšu institūcijām un komercbankām, līdz ar to ir uzsākts iepirkuma process, lai šā gada ceturtajā ceturksnī varētu uzsākt Rīgas lidostas paplašināšanas 6. kārtas būvniecību. Turpinājās un tika uzsākti vairāki citi nozīmīgi projekti, kas palīdzēs atjaunot uz uzlabot lidostas infrastruktūru – inženiertīklu pārbūve, transformatoru punkta izbūve un pasažieru gaisa tiltu iegāde. Savukārt "RIX Airport City" projekta ietvaros izvēlēti konkursa dialoga kvalificētie pretendenti, ar kuriem uzsāktas sarunas konkursa nākamajā kārtā.
2023. gadā apkalpotas 19 000 tonnas aviācijas kravu. Ģeopolitiskās situācijas ietekmē pieprasījums pēc gaisa kravu pārvadājumiem krities par 9%, salīdzinot ar 2022. gadu.