Misija "Marss 2050"
Mēs katru dienu publicēsim vienu uzdevumu, kas palīdzēs attīstīt kādu no astronautam nepieciešamajām prasmēm, tikai cītīgi jātrenējas!
Pētniecība un pētnieciska domāšana ir ļoti būtiska nākotnes prasme. Pētniecību ierasti saistām ar zinātniekiem, bet pētnieciska domāšana ir attīstāma jau pirmsskolā. Dažādu procesu pētīšana un vērošana trenē prasmes, kas astronautiem būs īpaši nozīmīgas!
Skaitļu planētas
Spēlējot šo spēli, bērni attīstīs savu spēju ātri atpazīt un atcerēties skaitļus. Astronautiem ir svarīgi spēt ātri piekļūt un izmantot dažāda veida informāciju, tostarp skaitliskos datus, lai veiksmīgi pārvaldītu kosmosa stacijas sistēmas un veiktu zinātniskos eksperimentus. Tāpat spēle aicina bērnus izmantot loģiskās domāšanas prasmes, lai noteiktu slēptos numurus, nevis skaitītu no viena līdz divdesmit. Tas palīdz bērniem attīstīt loģisko un stratēģisko domāšanu, kas ir būtiskas jebkura astronauta darbā.
Mērķis: Attīstīt un stiprināt bērnu atmiņu, skaitļu atpazīšanas prasmes, kā arī spēju koncentrēties un izmantot loģisko domāšanu.
Spēles gaita:
- Numura noslēpšana: Lūdziet bērnam aizvērt acis vai pagriezties prom. Ar M&M's konfekti vai Skittle (var izmantot arī citus nelielus priekšmetus) nosedziet kādu no numuriem uz spēles laukuma.
- Numura minēšana: Bērns atver acis un mēģina noteikt, kurš numurs ir paslēpts. Aiciniet bērnu mēģināt noteikt numuru, nevis skaitot no sākuma līdz beigām, bet izmantojot atmiņu un loģiku.
- Atklāšana un balva: Ja bērns pareizi uzmin slēpto numuru, viņš saņem konfekti, kas bija uzliktasuz numura. Ja bērns neuzmin, piedāvājiet viņam mēģināt vēlreiz vai atklājiet pareizo atbildi.
*Kad bērns jau prot uzminēt vienu skaitli, palieliniet sarežģītību, slēpjot vienlaikus trīs vai četrus skaitļus.Tas palielinās spēles grūtības pakāpi un palīdzēs vēl vairāk attīstīt atmiņu un koncentrēšanās spējas.
Lai spēlētu spēli, izdrukājiet pievienoto spēles laukumu!