Treniņš: Veiklība un precizitāte. Kļūsti par astronautu!

Lai kļūtu par astronautu un dotos misijā, nepieciešams trenēties; aicinām visu aprīli trenēt spējas un vairot zināšanas par astronauta profesiju.  Šodien apgūsim veiklību un precizitāti.

Misija "Marss 2050"

Bērnistaba aicina apgūt dažādas prasmes, kas nepieciešamas topošajam astronautam, lai, iespējams, 2050. gadā varētu doties misijā uz Marsu. Ar Kosmosa izziņas centra palīdzību katru dienu publicēsim pa uzdevumam, kas palīdzēs bērniem kļūt aktīviem, patstāvīgiem, kritiski domājošiem - īstiem astronautiem.
 

Mēs katru dienu publicēsim vienu uzdevumu, kas palīdzēs attīstīt kādu no astronautam nepieciešamajām prasmēm, tikai cītīgi jātrenējas!

Pētniecība un pētnieciska domāšana ir ļoti būtiska nākotnes prasme. Pētniecību ierasti saistām ar zinātniekiem, bet pētnieciska domāšana ir attīstāma jau pirmsskolā. Dažādu procesu pētīšana un vērošana trenē prasmes, kas astronautiem būs īpaši nozīmīgas!

Treniņš : Veiklība un precizitāte

 

Kosmosa stacijā nav daudz vietas, un šaurība rada izaicinājumus, kas prasa precīzi un rūpīgi pildīt dažādus uzdevumus. Reizēm neveikla kustība var radīt lielu postu. Tāpēc astronautiem ir jāspēj precīzi un rūpīgi pārvaldīt savu ķermeni un vienlaikus veikt sarežģītus uzdevumus. Sagatavoties šāda veida uzdevumiem ir iespējams, jau esot uz Zemes.

Mērķis: Veicināt veiklības prasmju attīstību.

Dalībnieku skaits: Viens vai vairāki.

Materiāli: Dzija vai cita veida diegi, auklas vai pat virves, saspraudes, attēlu kartītes.

Sagatavošanās: 

  1. Izveido "zirnekļa tīklu" pa visu vai daļu no telpas.
  2. Izvērtējot vecumposmu, var papildus pievienot zvaniņus, lai dzirdētu, vai diegs tiek aizskarts.
  3. Dažādu attēlu kartītes ar saspraudēm izvieto dažādās tīkla vietās. Kartītes novietojam tā, lai attēls nebūtu redzams no starta vietas.

Kartītes izdrukāšanai

Dokumenti

Speles kartītes

Lejuplādēt

441.55 KB

 

 

 

 

Uzdevums:

Dalībnieki tiek iepazīstināti ar uzdevumu un noteikumiem – jāatrod nepieciešamais attēlu/kartīšu skaits, pēc iespējas veiksmīgāk izvairoties no tīkla aizskaršanas. Spēles vadītājs var izvēlēties un nosaukt nepieciešamo kartīšu skaitu.

Piemērs: Atrodi vienu astronautu, divas raķetes, četras planētas.

Lai radītu vienādus apstākļus lielākam dalībnieku skaitam, varam dot noteiktu laiku uzdevuma veikšanai.

Pēc noteiktā laika beigām dalībniekam jānosauc, kurā vietā tika redzēta kura no kartītēm. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti