Revidents

«Revidents». Kā ziemā nenosalt?

Revidents

Kad zvanīt, lai uz savienojumu ar operatoru nebūtu jāgaida tik ilgi?

Revidents. Kā pierakstīties rindā pie ārsta?

Kāpēc brīvie laiki pie ārsta mēdz atšķirties, pierakstoties pa telefonu un internetā

Mēdz būt trīs iespējamie iemesli, kādēļ brīvie pieraksta laiki pie ārstiem un speciālistiem atšķiras, ja pierakstās telefoniski vai internetā, Latvijas Televīzijas raidījumam “Revidents” stāstīja Veselības centru apvienības (VCA) pārstāve Lolita Ķerve.

Viens no iemesliem ir pavisam vienkāršs –  elektroniskā pieraksta sistēma tiešsaistē ir savienota ar kalendāru un, tikko kā pacients zvanot vai reģistratūrā ir atteicies no iepriekš veiktā pieraksta laika, kalendārā tas parādās kā brīvs.

Jaunais “Revidents”

Latvijas Televīzijas (LTV) jaunajā sezonā raidījums “Pārtikas revidents” maina nosaukumu un pievēršas plašākam tematu lokam.

Turpmāk pirmdienās plkst.18.55 LTV pirmajā kanālā būs skatāms jauns raidījumu cikls “Revidents”, kas katru nedēļu revidēs un risinās dažādus sadzīviskus, praktiskus un ikdienā noderīgus jautājumus. Raidījumu vadīs LTV žurnāliste Ieva Strazdiņa, kura ne tikai sarunāsies ar raidījumā atainoto nozaru speciālistiem un sabiedrības pārstāvjiem, bet arī ļausies dažādiem eksperimentiem, lai pārliecinātos par to, kā saņemtos padomus pavisam vienkāršā veidā realizēt dzīvē.

“Tāpēc arī var būt situācija, ka es, piemēram, šajā brīdī skatos internetā un ārstam nav brīvu laiku, bet pēc 15 minūtēm piezvanu uz zvanu centru, un tur darbinieks šo brīvo laiku ierauga,” raidījumam skaidroja VCA klientu apkalpošanas speciāliste.

Otrs, tiesa, retāks iemesls var būt tāds, ka ārstam brīvie pieraksta laiki internetā nav ievietoti. Tādā gadījumā VCA mājaslapā tiek arī norādīta informācija, ka uz konsultāciju var pierakstīties tikai telefoniski, skaidroja Ķerve.

“Trešais iemesls arī varētu būt tāds, ka mēs pie atsevišķām specialitātēm veidojam gaidītāju rindas. Tas tā ir tāpēc, ka mūsu pienākums attiecībā pret valsti un valsts pakalpojumu nodrošināšanu paredz to, ka mums ir jānodrošina cilvēkiem šis pakalpojums noteiktā laikā,” stāstīja Ķerve.

Tā parasti notiek vien ar atsevišķām specialitātēm, kurās ārsts pieņem reti, un arī gaidītāju šādās rindās ir daudz. Tādā gadījumā ārstniecības iestāde no sākuma nodrošina vietas uz pieņemšanu tiem, kas jau ir gaidītāju rindā, un atlikušos pierakstus atver tikai pēc tam.

“Bet nekādā gadījumā tas nav tā, ka ir kaut kādas kvotas uz internetu un kvotas uz reģistratūru. Pieraksta kalendārs ir vienots un, ja tā vieta ir brīva, tad viņa ir redzama visās pieraksta platformās,” mierināja klientu apkalpošanas speciāliste.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt