Revidents

"Revidents". Kā ziemā nenosalt?

Revidents

Kad zvanīt, lai uz savienojumu ar operatoru nebūtu jāgaida tik ilgi?

Revidents. Kā pierakstīties rindā pie ārsta?

Kad var pierakstīties pie ārsta pa telefonu bez ilgas gaidīšanas? Atklāj slimnīcu pārstāvji

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Visaktīvāk ārstniecības iestāžu pieraksta tālruni cilvēki cenšas sazvanīt pirmdienu rītos, savukārt mazākā noslodze zvanu centros ir trešdienās dienas otrajā pusē, kā arī ceturtdienās un piektdienās, Latvijas Televīzijas (LTV) raidījumam “Revidents” skaidroja Latvijas lielāko universitātes slimnīcu pārstāvji.

Paula Stradiņa Klīniskās universitātes slimnīcas (PSKUS) klientu daļas vadītāja Dzintra Kļaviņa stāstīja, ka cilvēki bieži sūdzas, ka, pierakstoties pie ārsta, nevar sazvanīt reģistratūru un klātienē novērojuši pat to, ka reģistratūrā telefonu neviens neceļ:  “Es droši varu pateikt, reģistratūrā nav telefona, visi ienākošie zvani iet uz zvanu centru, kur strādā speciāli apmācīti cilvēki darbam ar telefonu, ar pierakstu – pierakstīt personas uz konsultācijām, uz izmeklējumiem, gan arī tās atteikt.”

Atsevišķs vienotā pieraksta tālrunis jau vairākus gadus darbojas arī Rīgas Austrumu klīniskajā  universitātes slimnīcā (RAKUS). RAKUS Klientu vadības direktore Agrita Junkere atklāja, ka telefona līnija patiešām ir “karsta” – centrā strādā 50 operatori, un viņi katru dienu saņem ap 6000 zvanu: “No šiem 6000 iezvaniem dienā mēs paceļam apmēram 85%, kas ir ļoti labs rādītājs.”

“Zvanu centrs pirmdienas rītos ir visnoslogotākais. Mūsu klientiem ir vēlme visiem pierakstīties un zvanīt tieši pirmdienas rītos. Es nezinu, kā mēs varētu lūgt šos cilvēkus pamainīt savus ieradumus, mums tas neizdodas,” atzina Junkere.

Līdzīgu tendenci novērojusi arī PSKUS klientu daļas vadītāja Dzintra Kļaviņa:

“Jā, pirmdienās ir laikam tā, ka pēc brīvdienām visi ir izdomājuši jaunu nedēļu sākt ar jaunu dzīvi.

Sākot no pulksten 9.00 līdz 14.00 ir ļoti noslogotas līnijas, tiešām ir grūtāk sazvanīt.”

Jaunais “Revidents”

Latvijas Televīzijas (LTV) jaunajā sezonā raidījums “Pārtikas revidents” maina nosaukumu un pievēršas plašākam tematu lokam.

Turpmāk pirmdienās plkst.18.55 LTV pirmajā kanālā būs skatāms jauns raidījumu cikls “Revidents”, kas katru nedēļu revidēs un risinās dažādus sadzīviskus, praktiskus un ikdienā noderīgus jautājumus. Raidījumu vadīs LTV žurnāliste Ieva Strazdiņa, kura ne tikai sarunāsies ar raidījumā atainoto nozaru speciālistiem un sabiedrības pārstāvjiem, bet arī ļausies dažādiem eksperimentiem, lai pārliecinātos par to, kā saņemtos padomus pavisam vienkāršā veidā realizēt dzīvē.

Ekspertes atklāja, ka vismazākā noslodze zvanu centros ir trešdienās dienas otrajā pusē, kā arī ceturtdienās un piektdienās.

“Ceturtdienas pēcpusdienās vai piektdienas pēcpusdienās mums pat aptrūkstas zvanu! Varbūt cilvēki varētu piedomāt pie tā, lai labāk zvanītu šajā laikā. Pirmdienas rītā šis zvanu skaits trīs reizes lielāks,” stāstīja RAKUS klientu vadības direktore.

Abu slimnīcu pārstāves arī aicināja pacientus pierakstīties pie ārsta vai izmeklējuma, izmantojot internetu jeb e-pierakstu, tādejādi atvieglojot noslogotās telefonlīnijas. 

“Skaidrs, ka ir jābūt vairākiem kanāliem, kā mūs ne tikai sazvanīt, bet arī veikt pierakstus, tāpēc mēs ieviesām e-pierakstu. Cilvēks caur mūsu mājaslapu var ieiet portālā un veikt pierakstu tajā pašā kalendārā, ar kuru strādājam mēs “pa tiešo”,” stāstīja Junkere.

“Pacients, kas skatās mājaslapā – datumus, laikus, viņš redz tieši to pašu, ko redz zvanu centra darbinieks. Ja nav valsts apmaksāta pieraksta laika, tad tā tiešām nav, arī zvanot tā nav,“ piebilda Kļaviņa.

 

"Revidents"

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti