Krievijas karavīri
Baltkrievijā netālu no robežas ar Ukrainu ir izvietoti vairāki desmiti tūkstoši Krievijas karavīru.
NATO ziņo, ka Krievija tur izvietojusi vairāk karavīru nekā jebkad kopš aukstā kara beigām.
Krievija savukārt kritizē ASV lēmumu nosūtīt papildspēkus uz Austrumeiropu.
Tranzīts
Igaunija pārtrauks naftas tranzītu no Baltkrievijas.
Mērķis ir izdarīt spiedienu uz Baltkrievijas režīmu un netieši uz Krieviju – lai tās maina savu uzvedību.
Pērn caur Igauniju Baltkrievijas naftas produktu tranzīts strauji pieauga.
Pote senioriem
Latvijā atteiksies no ieceres par senioriem obligātu vakcināciju pret Covid-19.
Par šādu ideju runāja janvāra sākumā.
Eksperti uzskata, ka efektīvāk ir ļaut pašiem izlemt, kā rīkoties.
Patlaban Latvijā 99 tūkstoši senioru joprojām nav saņēmuši nevienu kovida poti.
Jaunākie kovida dati
Jauno Covid-19 gadījumu skaits Latvijā diennaktī joprojām ir tuvu 10 tūkstošiem.
12 slimnieki aizvadītajā diennaktī miruši.
Lietuvā jauno gadījumu skaits pārsniedz 12 tūkstošus un 14 miruši.
Igaunijā Covid-19 atklāja gandrīz 7 tūkstošiem cilvēku, 8 cilvēki miruši.
Grib izbeigt ierobežojumus
Daudzi rosina atteikties no Covid-19 ierobežojumiem.
Arī vietnē "Manabalss.lv" par to savākti vairāk nekā 12 tūkstoši parakstu.
Veselības ministrija paļaujas uz speciālistiem, kuri iesaka vēl nogaidīt.
Savukārt Saeimas opozīcijas politiķi un uzņēmēji grib, lai rīkojamies līdzīgi kā kaimiņvalstis.
Piedāvājumu par kovida ierobežojumu atcelšanu skatīs nākamnedēļ.
Sertifikāti kaimiņos
Lietuva Covid-19 sertifikātu izmantošanu pārtrauks šonedēļ.
Drīzumā līdzīgi plāno rīkoties arī Igaunija.
Lūdz apcietināt Rimšēviču
Tiesa pirmdien paziņos, vai mainīsies bijušā Latvijas Bankas prezidenta Ilmāra Rimšēviča drošības līdzeklis.
Prokurore lūdz Rimšēviču apcietināt un iepriekš viņa atbrīvošanai iemaksāto 100 000 eiro drošības naudu ieskaitīt valsts budžetā.
Viņa to pamato ar Rimšēviča uzvedību – pretdarbošanos un centieniem ietekmēt liecinieku.
Cenas augs
No pārtikas produktu cenu pieauguma nevarēs izvairīties.
Tas saistīts gan ar graudu cenu biržā, gan ar dārgākiem izejmateriāliem.
Eksperti gan domā, ka cenu kāpums nebūs straujš – tas būs pakāpenisks un turpināsies vismaz līdz vasaras vidum.
Hokejisti Pekinā
Latvijas hokeja izlase šodien Pekinā aizvadīja treniņu uz ledus.
Komanda bija nepilnā sastāvā.
Tas tāpēc, ka lidostā vairākiem spēlētājiem bija pozitīvi Covid-19 testi.
Pēc atkārtotām pārbaudēm pieciem ļāva pārtraukt izolāciju, taču diviem tajā vēl jāpaliek.
Bobslejisti Pekinā
Treniņbraucieni Pekinā šodien bija arī Latvijas bobslejistiem.
Lielākā pieredze ir pilotam Oskaram Ķibermanim, kurš teica, ka trase šķiet vieglāka nekā pērn rudenī, kad bija izmēģinājuma sacensības.
Sēru vēsts
Mūžībā devies viens no 4. maija Neatkarības deklarācijas autoriem Rolands Rikards.
Valsts prezidents uzsver, ka Rikards ar skaidro valstisko redzējumu devis neatsveramu ieguldījumu Latvijas valsts atjaunošanā.
Laika ziņas
Nakts uz piektdienu daudzviet Latvijā būs auksta.
Valsts austrumos sals sasniegs pat -15…-10 grādus, pārējā valstī -6..-1.
Dienā no -6..-2 grādiem valsts austrumos līdz -2..1 grādam rietumos.
Būs mākoņains, brīžiem skaidrosies.
Naktī Kurzemē, dienā daudzviet nedaudz snigs, Kurzemē iespējams arī sasalstošs lietus.
Ceļi būs slideni.
Naktī lēns līdz mērens austrumu, dienvidaustrumu vējš, dienā dienvidaustrumu, dienvidu vējš.
Rīgā pārsvarā mākoņains, brīžiem snigs, vakarā iespējama arī atkala.
Pūtīs dienvidaustrumu, dienvidu vējš 3–8 metri sekundē.
Gaisa temperatūra naktī -4...-2 grādi, dienā -1…0 grādu.
Laika tips otrais – labvēlīgs.