Ziņas vieglajā valodā 22. oktobrī

Ziņas vieglajā valodā 22. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 22. oktobrīDace Simanoviča

 

 

Slimnīcās ļoti daudz Covid-19 slimnieku

Latvijā nekad tik daudz cilvēku ar Covid-19 nav bijuši slimnīcās.

Šobrīd tajās ārstējas 1257 cilvēki, no kuriem 153 ir smaga slimības gaita.

Aizvadītajā diennaktī pozitīvs Covid-19 tests bija 3133 cilvēkiem.

Un arī tas ir jauns antirekords.

Turklāt 25 cilvēki miruši.

Baltijas valstīs - augstākā saslimšana ar Covid-19 Eiropā

Visu trīs Baltijas valstu Covid-19 izplatības rādītāji ir būtiski augstāki nekā vidēji Eiropā.

Latvijā divu nedēļu kumulatīvais rādītājs ir 6,6 reizes lielāks nekā Eiropā vidēji.

Turklāt Latvija šajā jomā ir pārspējusi Lietuvu, kura līdz šim bija līdere.

Latvija lūgs palīdzību medicīnas jomā

Latvija lūgs citu valstu palīdzību, lai sagādātu medicīniskās ierīces, medikamentus un aizsardzības līdzekļus.

Mediķiem vajadzīgi arī papildspēki.

Slimnīcas šobrīd apkopo vajadzības.

Palīdzību lūgs arī medicīnas studentiem un pensionētajiem kolēģiem.

Cilvēkiem iesaka “Moderna” Covid-19 poti

Veselības ministrijas darba grupa visiem kā pirmo devu vakcinācijai iesaka izmantot “Moderna” poti.

Tas tāpēc, ka šobrīd zināms, ka “Moderna” vakcīnas spēj sniegt labāko un noturīgāko aizsardzību.

„Modernu” īpaši rekomendē senioriem un citām riska grupām.

Aiztur vēl četrus aizdomās par Covid-19 sertifikātu viltošanu

Vēl četrus cilvēkus Rīgas reģionā aizturēja, jo ir aizdomas, ka viņi ir saistīti ar Covid-19 viltus vakcināciju.

Šo cilvēku vidū ir arī ģimenes ārste.

Policijai ir pierādījumi, ka, neveicot vakcināciju, sistēmā ievadīja nepareizus datus.

Vairāki cilvēki šādi tika pie sertifikāta, samaksājot 400 eiro.

Rīgā par siltumu jāmaksā vairāk

Par siltumu būs jāmaksā vēl vairāk.

No novembra "Rīgas siltuma" klientiem maksa palielināsies par 16,5%.

Tarifu vienu reizi šajā sezonā jau palielināja.

Salīdzinot ar iepriekšējo maksu, septembrī cena palielinājās par vairāk nekā piektdaļu.

Rīgā sabiedriskajā transportā daļai ļaus braukt bez maksas

Būs cilvēki, kuri Rīgas sabiedriskajā transportā tomēr varēs braukt bez maksas.

Iepriekš rīdzinieki bija sašutuši, ka visas atlaides lokdauna laikā atcēla.

Tagad atrada risinājumu, ka pedagogi, sociālie darbinieki un mediķi varēs braukt bez maksas.

Valkā viens no lāčiem atkal meklē barību pie cilvēkiem

Valkas novada iedzīvotāji ziņo, ka viens no lāčiem, kuru iepriekš nošķīra no pārinieka un aizveda tālāk, atkal meklē barību pie cilvēkiem.

Jau divas naktis tas viesojās kādā viensētā.

Viņš izpostīja bišu stropus, mielojās ar bumbieriem, mēģināja iekļūt mājā un nakšņoja turpat pie mājas.

Tāpēc lāci šovakar atkal iemidzinās un pārvietos.

Iemidzināto lāci sagatavo pārvešanai

Eiropa lemj par stingrākām sankcijām pret Baltkrieviju

Eiropas Savienības valstu līderi vienojās par stingrākām sankcijām pret Baltkrievijas valdošo režīmu.

Tieši kādas tās būs, vēl spriedīs.

Zināms, ka tas varētu skart aviopārvadājumu nozari.

Minska meklē jaunus galamērķus, kā pie Baltijas valstu un Polijas robežas piegādāt migrantus.

Žogam uz robežas gan Eiropas Savienība naudu nedos.

Moldovā trūkst gāzes

Moldovā ir ārkārtas stāvoklis gāzes trūkuma un cenu dēļ.

Krievija pacēla cenu gāzei no 550 līdz 790 dolāriem par tūkstoš kubikmetriem.

Šādu cenu Eiropas nabadzīgākā valsts nevar samaksāt.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt