Kopumā iepirkumā piedāvājumus iesniedza trīs pretendenti:
- piegādātāju apvienība “Binders un ACB” (piedāvātā līgumcena bez PVN 38 498 327,17 eiro);
- piegādātāju apvienība “STRABAG” (piedāvātā līgumcena bez PVN 40 401 020 eiro);
- piegādātāju apvienība “SC&I“ (piedāvātā līgumcena bez PVN 39 980 301,09 eiro).
Pieņemto lēmumu desmit dienu laikā var apstrīdēt Iepirkumu uzraudzības birojā, ja kāds no pretendentiem, kas piedalījās konkursā, uzskata, ka ar pasūtītāja vai iepirkuma komisijas darbību iepirkuma procedūras laikā ir aizskartas tā likumīgās tiesības.
Uzņēmums “Latvijas Valsts ceļi” ir iesniedzis Centrālajā finanšu un līgumu aģentūrā (CFLA) dokumentāciju Eiropas Savienības (ES) fondu līdzfinansējuma saņemšanai, lai pārbūvētu šosejas posmu. Dokumentācijas izskatīšana notiek mēneša laikā. Pēc CFLA apstiprinājuma saņemšanas ar konkursa uzvarētājiem tiks slēgts līgums par būvdarbu veikšanu.
Vidzemes šosejas “Sēnītes” posma kopējais garums ir 13,90 kilometri un vēl 1,65 kilometri uz Valmieras šosejas (A3). Vidzemes šosejas posmā ir divas brauktuves ar divām joslām katrā virzienā un deviņi satiksmes pārvadi Sēnītes mezglā un viens pie Vangažiem. Projektā plānots pārbūvēt segumu visā posma garumā, kā arī visu satiksmes pārvadu pārbūvi. Asfaltbetona segums paredzēts trīs kārtās.
Projektā paredzēta Straujupītes caurtekas pārbūve, kā arī mazāku caurteku pārbūve un tīrīšana, gājēju tuneļa Sēnītes satiksmes mezglā atjaunošana, 14 autobusu pieturvietu atjaunošana un 6 paviljonu izbūve. Tiks nomainītas un izbūvētas transporta un gājēju drošības barjeras, uzstādīti drošības žogi brauktuvju sadalošajā joslā, atjaunots gājēju luksofors un ceļa apgaismojums Vangažos. Tiltam pār Gauju (A3) tiks mainīts asfaltbetona segums.
Aktīvie būvdarbi objektā tiks sākti nākamgad, tiklīdz to ļaus laika apstākļi. Būvdarbi tiks finansēti no ES Kohēzijas fonda un valsts budžeta.
KONTEKSTS:
Rekonstrukciju bija plānots sākt šogad, bet būvdarbus atlika, jo bija nepieciešamas izmaiņas iepirkuma nolikumā.