Šo pakalpojumu plānots pakāpeniski ieviest visos maršrutos, kopumā aprīkojot vismaz 180 vagonus. Pagaidām gan interneta savienojums vilcienā ir nestabils – to apliecina pasažieri, stāstot, ka internets brauciena laikā brīžiem parādījies, brīžiem – atkal pazudis.
Iespēja pirmajiem pārbaudīt vilcienā pieejamā interneta kvalitāti ceturtdien bija maršruta Rīga – Dubulti pasažieriem. Viņi interneta savienojumu raksturo kā nestabilu, skaidrojot – kaut arī atpakaļceļā internets darbojies labāk, uz brauciena beigām savienojums atkal pārtrūcis.
Arī Latvijas Radio novēroja, ka brauciena laikā interneta ātrums saruka. Mājas lapas vērās vaļā gausi. Jebkuras „Skype” sarunas visdrīzāk pārtrūka. Kā vēlāk atzina „Pasažieru vilciena” pārstāve Jana Priedniece, šādas stabilitātes problēmas diemžēl būs. „Protams, ir jārēķinās ar to, ka vilciens nav tas, kur tu sēdi mājās blakus rūterim un internets ir visu laiku. Vilciens ir kustībā. Kādā vietā var nebūt zonas, kādā vietā varbūt ir vairāk pieslēgumu, tādēļ tas ir lēnāks, bet visos vagonos viņš būs, un par to nav jāuztraucas,” saka Priedniece.
Līdz gada beigām „Pasažieru Vilciens” plāno ar bezvadu internetu aprīkot 70 vagonus, bet nākamā gada laikā visus pārējos. Kā pastāstīja Priedniece, vilcieni nav piesaistīti konkrētam maršrutam, tādēļ vilcieni ar bezvada internetu var parādīties jebkurā vietā Latvijā. Tos var atšķirt pēc LMT uzlīmēm.
Bezvadu internets jau šobrīd ir pieejams vairākos starppilsētu autobusos, piemēram, no Rīgas uz Jēkabpili, Rēzekni un Liepāju. Tāpat internetu var izmantot arī liela daļa taksometru pasažieru.
Lai izvēlētos piemērotāko pakalpojuma sniedzēju, vairākus mēnešus rīkoti pārbaudes braucieni pa visu Latviju. Pēc tiem nolemts, ka bezvadu internetu vilcienos nodrošinās SIA “Latvijas Mobilais telefons”. Nepieciešamo aprīkojumu vilcienu vagonos ieviesīs pakāpeniski – veicot vilcienu kārtējo remontu – un tas izmaksās aptuveni 35 000 latu. 70 vagonos internetu plānots nodrošināt jau šogad.