Visvairāk ceļu remontdarbu šajā sezonā bijis uz Vidzemes un Daugavpils šosejas, liecina “Latvijas Valsts ceļu” (LVC) dati.
Šogad pabeigts gan vairāk nekā 45 miljonus eiro vērtais Vidzemes šosejas posms pie “Sēnītes”, gan šopavasar ceļu sakārtošanai papildus piešķirto 75 miljonu eiro ietvaros saremontēts segums divos posmos no Raunas pagrieziena līdz Smiltenes krustojumam un vēl turpinās darbi pie Līgatnes upes caurtekas.
Taču teju 200 kilometru garajā šosejā vēl ir vairāki sliktā stāvoklī esoši posmi.
Diviem no tiem būvprojektu izstrādi varētu sākt nākamgad, ja valsts budžetā tam piešķirs naudu, pastāsta “Latvijas Valsts ceļu” pārstāve Anna Kononova.
“Patlaban turpmākajiem remontdarbiem finansējums nav pieejams, taču, ja budžeta līdzekļi to atļaus, tad nākamgad mēs plānojam sākt izstrādāt būvprojektus diviem neremontētajiem posmiem – no “Sēnītes” līdz Siguldai un mazliet tālāk, no 77. līdz 88. kilometram,” informēja Kononova.
“Abus šos posmus vajag pārbūvēt, ar seguma atjaunošanu tur nepietiek, līdz ar to tie ir lieli būvdarbi, kuros nepieciešami arī lieli ieguldījumi. Būvprojekta izstrādei vajadzīgs pusotrs, divi gadi, jo būvprojekts ir ne tikai jāizstrādā, bet arī jāsaskaņo un jāveic būvprojekta ekspertīze. Tas, vai un kad varēs sākt pašus būvdarbus, būs atkarīgs no tā, vai valsts budžetā tam tiks piešķirts attiecīgais finansējums,” norādīja LVC pārstāve.