Lielākais auditorijas pieaugums jūlijā «santa.lv»

Lielākais apmeklētāju pieaugums jūlijā interneta lapu Top 20 bijis "santa.lv", liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma "Gemius" apkopotie dati. 

Kopējā statistika visās platformās

Jūlijā kopējās statistikas topā jeb datos par apmeklējumu no datoriem un mobilajām ierīcēm kopā pirmajā pozīcijā ierindojas portāls "delfi.lv" ar 858 000 apmeklētājiem, kas ir par 3% vairāk nekā jūnijā. Pakāpjoties par vienu vietu topā, otrajā pozīcijā tāpat kā maijā atgriezies ziņu portāls "tvnet.lv" ar 725 000 lietotājiem, bet TOP 3 noslēdz "inbox.lv" ar 696 000 lietotājiem (-39 000 "Real Users"). Ziņu un izklaides portāls "jauns.lv" ar 600 000 lietotāju lielu auditoriju, kas ir par 7% mazāk kā jūnijā, ieņem ceturto pozīciju, bet vietne "la.lv", pakāpjoties par vienu pozīciju, sasniedz topa piekto vietu ar 573 000 "Real Users" (+3%) no visām ierīcēm kopā. 

Procentuāli un skaitliski lielāko apmeklētāju pieaugumu no visām ierīcēm kopā jūlijā uzrādījis portāls "santa.lv" ar +9% jeb +28 000 lietotājiem, tāpat "mammamuntetiem.lv" auditorija augusi par 8% (+19 000 "Real Users"). 

Tikmēr auditorijas kritumu pagājušajā mēnesī piedzīvojis ziņu portāls "diena.lv", kuru jūlijā apmeklējuši par 13% jeb 23 000 mazāk lietotāju kā iepriekšējā mēnesī. Par 8% samazinājusies portāla "apollo.lv" auditorija no visām ierīcēm kopā (-38 000 "Real Users"), par 7% – portāla "bb.lv" apmeklējums (-19 000 lietotāju), bet par 6% mazāk lasītāju jūlijā apmeklējuši sociālo tīklu "vk.com" (-11 000 "Real Users"). 

Apmeklējumi no datoriem

Pagājušajā mēnesī vairākas datoru topa vietnes piedzīvojušas ievērojamus apmeklētāju skaita pieaugumus. Valsts pārvaldes pakalpojumu portālu "latvija.lv" jūlijā apmeklējuši 406 000 lietotāju, kas ir par 30% jeb 123 000 vairāk nekā jūnijā. Interneta veikala "1a.lv" auditorija pagājušajā mēnesī palielinājusies par 21% jeb 53 000 "Real Users", bet SEB bankas vietne "seb.lv" sasniegusi par 17 procentiem jeb 52 000 vairāk lietotāju nekā iepriekš. Tāpat kā jūnijā, arī jūlijā turpinājusi kristies interneta enciklopēdijas "wikipedia.org" auditorija, uzrādot skaitliski un procentuāli lielāko apmeklējuma kritumu starp topa vietnēm jeb -19% (-47 000 lietotāju). 

Lietotāju skaitam pieaugot par 16 tūkstošiem, pirmo pozīciju datoru topā kā ierasts saglabā "Google" ar 1 089 000 "Real Users", kam seko "youtube.com", ko jūlijā apmeklējuši par 22 000 mazāk lietotāju nekā iepriekš, bet Top 3 tāpat kā līdz šim noslēdz "facebook.com" ar 696 000 lielu auditoriju, kas ir par 2% mazāk kā jūnijā. Apmeklētāju skaitam pieaugot par 11% jeb 62 000 un pakāpjoties par divām vietām topā, jūlijā datora topa ceturtajā pozīcijā ierindojas vietne "swedbank.lv" ar 577 000 lietotājiem, kam seko "inbox.lv" ar 567 000 "Real Users" un par 2% mazāk lietotāju no datoriem pagājušajā mēnesī.

Jūlijā datoru statistikas topā atgriezusies Valsts ieņēmumu dienesta vietne "vid.gov.lv", ar 326 000 lietotājiem ierindojoties topa desmitajā pozīcijā. Tāpat topam pievienojusies vietne "tet.lv" ar 250 000 "Real Users" un interneta veikals "220.lv" ar 221 000 lietotāju no datoriem jūlijā.

Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm

Mobilo ierīču topā jeb apmeklējumos no mobilajām ierīcēm jeb no mobilajiem telefoniem, planšetdatoriem un mobilajām aplikācijām kopā, jūlijā līdera pozīcijas saglabā "delfi.lv" ar 816 000 lietotājiem (+2%), kam seko portāls "tvnet.lv" ar 701 000 lietotāju (- 1 000 "Real Users"), bet Top 3 noslēdz vietne "jauns.lv" ar 560 000 lietotājiem no mobilajām ierīcēm jūlijā un apmeklētāju skaita kritumu par 6% jeb 32 000 lietotājiem. Saglabājot pozīciju topā, ceturtajā pozīcijā ir sabiedrisko mediju ziņu portāls "lsm.lv" ar 509 000 lasītājiem, bet pakāpjoties par trīs pozīcijām, topa piektajā vietā ierindojas vietne "la.lv" ar 508 000 apmeklētājiem, kura piedzīvojusi arī skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu jeb +33 000 "Real Users".

Skaitliski ievērojamu auditorijas pieaugumu jūlijā piedzīvojusi arī ziņu vietne "nra.lv", kuru apmeklējuši par 29 000 vairāk lietotāju nekā jūnijā (+9 procenti). Tikmēr procentuāli vairāk auditorijas jūlijā sasniedzis vecāku portāls "mammamuntetiem.lv" ar +13% pieaugumu (+24 000 lietotāju). Par 11% mazāk lasītāju jūlijā no mobilajām ierīcēm apmeklējuši portālu "bb.lv", kas ir procentuāli lielākais auditorijas kritums pagājušajā mēnesī. 

Jūlijā mobilo ierīču topam pievienojusies vietne "lv.sputniknews.ru" ar 150 000 apmeklētājiem no mobilajām ierīcēm. 

Top 20 veidots, balstoties uz auditoriju vecumā no 7 līdz 74 gadiem interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus. Topā iekļautas tās interneta lapas, kas jūlijā piedalījās "gemiusAudience" pētījumā. gemiusAudience pētījums tiek veikts, balstoties uz metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses. 
Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti