Kopējā statistikas topa pirmajam pieciniekam saglabājoties nemainīgam, "delfi.lv" ar 775 000 "Real Users" (par 32 000 mazāk kā maijā) ierindojas topa augšgalā, kamēr otro vietu ieņem "inbox.lv" ar 760 000 "Real Users" – par 16 000 mazāk kā mēnesi iepriekš. Par 41 000 sarukusi portāla "tvnet.lv" auditorija (726 000 "Real Users"), bet skaitliski lielākais auditorijas kritums, par 129 000 lietotāju, novērojams portālam LSM.lv, kas jūnijā sasniedza 624 000 "Real Users". Pirmo piecinieku noslēdz vietne "tv3.lv" ar 621 000 "Real Users" – par 94 000 mazāk kā maijā.
Ievērojami auditorijas kritumi novērojami arī vietnēm "1188.lv", "salidzini.lv" un "sportacentrs.com". "1188.lv" jūnijā sasniedza 527 000 "Real Users", kas ir par 75 000 lietotāju mazāk kā mēnesi iepriekš, bet "salidzini.lv" apmeklēja par 57 000 mazāk lietotāju – 228 000 "Real Users", kamēr "sportacentrs.com" auditorija samazinājās par 68 000 lietotāju (219 000 "Real Users").
Jūnijā kopējo statistikas topu pameta vietne "grani.lv", savukārt topā ar 202 000 "Real Users" atgriezās "bilesuparadize.lv".
Apmeklējumā no viedtālruņiem un planšetdatoriem, tai skaitā lietojot vietnes mobilo lietotni, jūnijā topa augšgalā nemainīgi ierindojas portāls "delfi.lv" ar 724 000 "Real Users" – par 25 000 mazāk kā maijā. Tam seko portāls "tvnet.lv", kuru jūnijā apmeklēja par 37 000 mazāk lietotāju, veidojot 691 000 "Real Users", savukārt trešo vietu ar 91 000 lielu auditorijas sarukumu un 585 000 "Real Users" ieņem vietne "tv3.lv". Par pozīciju augstāk ir pakāpies portāls "jauns.lv", sasniedzot 552 000 "Real Users" – par 12 000 mazāk kā maijā, bet piekto vietu jūnijā ieņem LSM.lv, arī apmeklējumā no mobilajām ierīcēm uzrādot skaitliski lielāko auditorijas kritumu – par 110 000 lietotāju (544 000 "Real Users").
Skaitliski lielākie auditorijas kāpumi manāmi vietnēm "spoki.lv" ar 222 000 "Real Users" un "lvportals.lv" ar 167 000 "Real Users", kuru auditorija jūnijā palielinājās par 10 000 lietotāju. Savukārt, līdzīgi kā kopējā statistikas topā, arī apmeklējumā no mobilajām ierīcēm strauji sarukusi vietnes "sportacentrs.com" auditorija – tā jūnijā sasniedza par 75 000 mazāk lietotāju (147 000 "Real Users"). Ievērojami auditorijas kritumi manāmi arī vietnēm "grani.lv" un "salidzini.lv" – "grani.lv" jūnijā apmeklēja par 41 000 mazāk lietotāju (131 000 "Real Users"), savukārt par 46 000 mazāk lietotāju lēma par labu vietnes "salidzini.lv" apmeklēšanai – 126 000 "Real Users".
No mobilajām ierīcēm apmeklētāko vietņu topu jūnijā pameta "sportazinas.com", taču topā ar 155 000 "Real Users" atgriezās vietne "bilesuparadize.lv".
Apmeklējumā no datoriem top vietnes savas pozīcijas ir saglabājušas nemainīgas – līderos ierindojas "Google" ar 942 000 "Real Users", kas ir par 600 lietotāju vairāk kā maijā. Tai ar 611 000 "Real Users" un 1000 lielu auditorijas sarukumu seko "youtube.com", bet trešo vietu ieņem pašmāju "inbox.lv", sasniedzot par 8000 mazāk lietotāju (527 000 "Real Users"). Sociālās tīklošanās portālu "Facebook.com" jūnijā apmeklēja par 28 000 mazāk lietotāju, veidojot 491 000 "Real Users", bet pirmo piecinieku ar 391 000 "Real Users" un 1000 lielu auditorijas kāpumu noslēdz vietne "swedbank.lv".
Skaitliski ievērojamākais auditorijas pieaugums novērojams vietnei "seb.lv", kas jūnijā sasniedza par 33 000 vairāk lietotāju (241 000 "Real Users"). Savukārt skaitliski lielākais auditorijas kritums līdz ar mācību gada beigšanos manāms portālam "e-klase.lv" – portāla auditorija ir sarukusi par 86 000 lietotājiem, veidojot 224 000 "Real Users". Ievērojami sarukusi ir arī vietņu LSM.lv un "wikipedia.org" auditorija – LSM.lv jūnijā apmeklēja 239 000 "Real Users", kas ir par 74 000 mazāk kā mēnesi iepriekš, bet "wikipedia.org" auditorija ir samazinājusies par 44 000 lietotāju (253 000 "Real Users").
No datoriem apmeklētāko vietņu topā jūnijā atgriezās tiešsaistes mazumtirdzniecības tīmekļa vietne "220.lv" ar 190 000 "Real Users", taču topu pameta platforma "temu.com".
Dati par mediju grupām
Līdera pozīciju nemainīgi ieņem "TVNET grupa" ar vietnēm "tvnet.lv" (tai skaitā "receptes.lv"), "spoki.lv" un "apollo.lv", kā arī "tvnet.lv", "apollo.lv" un "rus.tvnet.lv" mobilajām aplikācijām, kas jūnijā sasniedza 841 000 "Real Users" jeb 56 procentus Latvijas interneta lietotāju – par 33 000 mazāk kā maijā. Ar 19 000 lielu auditorijas sarukumu, sasniedzot 822 000 "Real Users" jeb 55 procentus Latvijas interneta lietotāju, tai seko "DELFI mediju grupa" ar vietnēm "delfi.lv", tai skaitā "calis.lv", vietni "bilesuparadize.lv", "Delfi TV", kā arī mobilo aplikāciju. Par 16 000 lietotāju samazinājusies auditorija "Inbox mediju grupai" ar vietnēm "inbox.lv", "pp.lv", "xtv.lv", "klab.lv", kā arī "inbox.lv" mobilo aplikāciju – to apmeklēja 770 000 "Real Users" jeb 51 procents Latvijas interneta lietotāju.
Skaitliski lielākais auditorijas kritums novērojams "TV3 mediju grupai", kas aptver datus par "tv3.lv", "topradio.lv", "play.tv3.lv" video, "topradio.lv" un "starfm.lv" straumēšanu, kā arī "tv3play.lv" aplikāciju – jūnijā tika sasniegti par 94 000 mazāk lietotāji, veidojot 621 000 "Real Users" (41 procents Latvijas interneta lietotāju). Pakāpjoties par pozīciju augstāk, pirmo piecinieku noslēdz "Rīgas Viļņi mediju grupa" ar vietnēm "jauns.lv", tai skaitā "otkrito.lv" jeb "rus.jauns.lv", "rigasvilni.lv", "zurnali.lv", kā arī "jauns.lv" straumēšanu, kuras auditorija jūnijā saruka par 17 000 lietotāju, sasniedzot 587 000 "Real Users" jeb 39 procentus Latvijas interneta lietotāju.