Ārstu komisijas vadītāja amata konkursā pieteikušies 6 pretendenti

Konkursā uz Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas (VDEĀVK) vadītāja amatu pieteikušies seši pretendenti, informēja Valsts kancelejas Komunikācijas departamentā.

Amata konkurss, kas izsludināts 8. decembrī, norisināsies trīs kārtās. Pirmajā kārtā konkursa komisija izvērtēs iesniegtos dokumentus un pretendentu atbilstību obligātajām prasībām.

Uz konkursa otro kārtu izvirzītie pretendenti skaidros konkursa komisijai savu motivāciju ieņemt šo amatu, kā arī prezentēs savu redzējumu par iestādes darbības prioritātēm un attīstību turpmākajos piecos gados. Savukārt konkursa trešo kārtu sasniegušie pretendenti tiks vērtēti, analizējot viņu vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, komandas vadīšana, darbinieku motivēšana un attīstīšana, kā arī pārmaiņu vadīšana un orientācija uz rezultātu sasniegšanu. Šos atlases procesus Valsts kanceleja ir gatava nodrošināt attālināti.

Konkursa noslēgumā komisijas izvēlētais atbilstošākais amata pretendents tiks iecelts amatā.  

Konkursa pretendentu vērtēšanas komisiju vada labklājības ministre Ramona Petraviča ("KPV LV"), tās sastāvā ir: Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis, Labklājības ministrijas valsts sekretārs Ingus Alliks, Tieslietu ministrijas valsts sekretārs Raivis Kronbergs un Labklājības ministrijas Sociālās iekļaušanas politikas departamenta direktore Elīna Celmiņa. Tāpat pretendentu vērtēšanā tiks piesaistīti neatkarīgs novērotājs no nodibinājuma "Invalīdu un viņu draugu apvienība "Apeirons"".

KONTEKSTS:

Ārstu komisiju kopš 2017. gada vadīja Juris Gaiķis, kurš izraudzīts Konkurences padomes priekšsēdētāja amatam.

No komisijas vadītāja amata pretendentiem tiek sagaidīta nevainojama reputācija, augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs, komerczinībās vai vadības zinībās, vēlams maģistra grāds. Tāpat no kandidātiem tiek prasīta ne mazāk kā trīs gadu nepārtraukta pieredze organizācijas vadītāja amatā vai citā vadošā amatā ar vismaz desmit padotajiem darbiniekiem, kā arī zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbību, administratīvā procesa, budžeta plānošanas un informācijas drošības jautājumiem.

Pretendentiem ir vēlamas zināšanas par politikas plānošanas dokumentiem un normatīvajiem aktiem invaliditātes politikas jomā.

"Piedāvājam atvērtam un atbildīgam vadītājam vadīt iestādi, kura rūpējas par sabiedrības labklājības veicināšanu," pretendentus mudina pieteikties Valsts kanceleja, "piedāvājam iespēju ar savu aizrautību, uzņēmību un drosmi iedvesmot līdzcilvēkus sasniegt labāko iespējamo rezultātu."

Amatā tiek solīta 2264 eiro alga pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, kā arī motivējošu bonusu sistēma atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Latvijā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti

    Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

    Pieņemt un turpināt