"Attiecībās ar klausītāju mēs esam kā uz divvirzienu ceļa – tikai ieklausoties tajā, ko saka auditorija, varam veidot tai saistošu un vērtīgu saturu. Aptaujas mērķis ir labāk izprast Latvijas Radio klausītāju, tai skaitā gūt ieskatu gados jaunāku klausītāju paradumos, vērtībās un interesēs. Iegūtos datus plānojam izmantot, lai attīstītu Latvijas Radio satura piedāvājumu un veidotu to atbilstošāku klausītāju vēlmēm un mediju patēriņa paradumiem," norāda Latvijas Radio galvenā redaktore Anita Brauna.
Latvijas Radio klausītāju aptaujā ikviens var piedalīties, aizpildot anketu līdz šī gada 16. oktobrim – anketa pieejama šeit.
Latvijas Radio klausītāju aptauja ir daļa no plašākas radio auditorijas pētījumu iniciatīvas, kas meklē iespējas ar organizācijas iekšējiem resursiem īstenot dažādās lietišķās pētniecības aktivitātes, lai labāk izprastu tirgus situāciju, iepazītu klausītāju, attīstītu radošas datu ieguves un apstrādes metodes, kā arī apzinātu un pilnveidotu Latvijas Radio pētniecisko kapacitāti.