2013. gadā uzbūvētā kuģa garums ir 225 metri, platums 32,26 metri, maksimālā iegrime – 14,2 metri. Kuģa operators ir "Oldendorff Carriers GMBH & Co".
Krievu salas projekta otrā posma būvniecības darbi ir pilnībā noslēgušies un objekts, kā plānots, nodots ekspluatācijā aizvadītā gada nogalē. Objektā stividori turpina jauno specializēto ogļu apstrādes un kraušanas iekārtu regulēšanu un pārbaudi.
Projekta otrajā posmā pabeigta visu komunikāciju, tai skaitā elektroapgādes kabeļu, ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu, izbūve, kā arī kravu laukumu betona plātņu un asfalta seguma izbūve un dzelzceļa izbūve. Ievērojot vides prasības, izbūvēts 23 metrus augsts vēja žogs vairāk nekā divu kilometru garumā.
Vēja žoga būtiskākā funkcija ir efektīvi slāpēt valdošo vēju ietekmi uz ogļu krautnēm, neļaujot ogļu putekļiem pacelties gaisā un nonākt apkārtējā vidē.
Lai atbrīvotu Rīgas pilsētas centru no ogļu kravām un pārvietotu ogļu pārkraušanu uz jauniem, ar mūsdienīgām tehnoloģijām aprīkotiem termināļiem Krievu salā, Rīgas brīvostas pārvalde 2012. gadā uzsāka projektu "Infrastruktūras attīstība Krievu salā ostas aktivitāšu pārcelšanai no pilsētas centra".
2015. gada 31. decembrī noslēdzās Krievu salas termināļa pamatinfrastruktūras izbūve. Izveidotas četras dziļūdens piestātnes (kuģu iegrime 15,5 metri) ar kopējo garumu 1180 metri un nepieciešamā pievadceļu un inženiertehniskā infrastruktūra.
KONTEKSTS:
Noslēdzoties Krievu salas termināļa projekta otrā posma būvniecības darbiem, objekts pērn nogalē nodots ekspluatācijā un gatavs uzsākt kravu apkalpošanas operācijas.