Rallija pilots Sesks Eiropas čempionāta posmā Romā turpinās spēkoties ātrāko braucēju grupā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Latvijas rallija pilots Mārtiņš Sesks kopā ar stūrmani Renāru Franci sestajā Eiropas rallija čempionāta (ERC) posmā “Rally di Roma Capitale”, kas no 22. līdz 24. jūlijam norisināsies Itālijā, turpinās sezonu čempionāta spēcīgāko braucēju grupā ar jaudīgo automašīnu, informēja sportista pārstāvji. 

Arī Romas rallijā, tāpat kā “Tet Rally Liepāja”, Seska rīcībā būs “Škoda Fabia Rally 2 evo” auto. Uz šādu – jaudīgāku – mašīnu Sesks pārsēdās Liepājas rallijā un tajā izcīnīja pārliecinošu uzvaru

Ekipāžas pārstāvji portālam LSM norādīja, ka kopumā Seska rīcībā uz sacensībām Romā "būs tas pats ekipējums, kas iepriekš, tikai šoreiz sadarbība ir ar citu mašīnas nodrošinātāju''. Latviešu ekipāžas spēkratu piegādās pašreizējā čempionāta līdera – spāņa Efrena Larenas – auto apkalpotājs. Ekipāža jau pirmdien devusies uz sacīkstēm Romā.

Mārtiņš Sesks (no labās) automašīnā ar stūrmani Renāru Franci
Mārtiņš Sesks (no labās) automašīnā ar stūrmani Renāru Franci

“Rally di Roma Capitale” sacensības, tāpat kā turpmākie ERC posmi, aizritēs pa asfalta ceļiem. Lai pielāgotu visus nepieciešamos regulējumus asfalta rallijam, sportisti sadarbībā ar “MRF” komandu, kas sacīkstēm Seska ekipāžai piegādās riepas, un auto piegādātāju “Race Seven” trešdien aizvadīs testus Itālijā, Orvieto apkārtnē, 200 kilometru attālumā no rallija bāzes vietas. 

Savukārt piektdien notiks oficiālie rallija treniņbraucieni un kvalifikācijas ātrumposms. Trijās sacensību dienās ekipāžas sacentīsies 13 ātrumposmos 187 kilometru garā distancē kūrortpilsētas Fiudži apkārtnē uz dienvidaustrumiem no Romas.

Sesks norādīja: “Rezultāts, kuru sasniedzām Liepājas rallijā, bija lielisks, taču tas jāatstāj atmiņu grāmatās. Atlikušie Eiropas rallija čempionāta posmi sākas no jaunas lappuses. Romā mūs gaida ļoti ātri un tehniski sarežģīti asfalta ceļi ar stāviem kāpumiem, kritumiem un strauji mainīgu ceļa virzienu. Arī dalībnieku sastāvs šajā ieskaitē Itālijā būs tik pieredzējis un spēcīgs, ka man pat nav nekādu gaidu par sacensību iznākumu.” 

Daži no Romas rallija “dopiem” pārsniegs ierasto garumu,

piemēram, 32,5 kilometrus garais “Cave-Subiaco” ātrumposms būs līdz šim garākais ne tikai Itālijas rallija čempionātā, bet arī 2022. gada Eiropas rallija čempionātā.

“Sezonas garākais ātrumposms atstāts sacensību noslēdzošajai dienai, un,  lai cīnītos par labiem rezultātiem, Romā nepietiks tikai ar ātrumu, būs vajadzīga arī liela izturība un laba stratēģija, jo sagaidām ekstremālas temperatūras, līdz 40 grādiem ārā, kas nozīmē vairāk nekā 60 grādu mašīnā. (..) Pēdējo reizi asfalta sacīkstes aizvadījām vairāk nekā pirms 9 mēnešiem, arī šoreiz aizvadīsim limitētas kilometrāžas testus, kas nozīmēs pieredzes, sajūtu un auto regulējumu meklēšanu arī sacīkšu gaitā. Ne paši, ne “MRF” komanda mums nav izvirzījusi noteiktus mērķus, tāpēc brauksim ar maksimālu atdevi un centīsimies gūt prieku no katra sacensību posma,”  atzīmēja Mārtiņš Sesks. 

Romas rallijā Sesks ir startējis divkārt, tostarp 2019. gadā ar “R5” specifikācijas auto. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti