Noslēdzošajā dienā rallisti spēkojās piecos ātrumposmos teju 70 kilometru (km) garā distancē. Diena sākās ar ziņām par to, ka gaidāms lietus, tāpēc ekipāžas lielu uzmanību pievērsa riepu izvēlei.
Pēc sestdien aizvadītajiem ātrumposmiem Nevils atradās rallija vadībā. Beļģis bija iekrājis 4 sekunžu pārsvaru pār tuvāko sekotāju – britu Elfinu Evansu ("Toyota Gazoo Racing").
Gan Nevils, gan Evanss visa rallija garumā demonstrēja ātru braukšanu, tāpēc bija gaidāms, ka noslēdzošajā dienā būs sīva cīņa par uzvaru. Par to liecināja jau svētdienas pirmā ātrumposma rezultāti. Pirmajā, 7,52 km garajā pārbaudījumā Evanss bija ļoti ātrs, uzrādot ātrāko laiku "dopā" un samazinot Nevila pārsvaru par 3,4 sekundēm.
Taču svētdienas otrais ātrumposms pielika punktu Evansa izredzēm cīnīties par uzvaru Japānā. Aptuveni ātrumposma vidū brits apstājās, lai mainītu pārsistu riepu, un finišā zaudēja vairāk nekā pusotru minūti. Evanss atkrita uz ceturto pozīciju kopvērtējumā. Tobrīd otrais bija igaunis Ots Tanaks ("Hyundai Shell Mobis"), bet trešais – mājinieks Takamoto Katsuta ("Toyota Gazoo Racing").
Dienas trešais pārbaudījums nesagādāja pārsteigumus un neieviesa izmaiņas rezultātu tabulā. Taču ar priekšpēdējo ātrumposmu atnāca arī solītais lietus, kas parādīja – sportistu riepu izvēlei ir milzīga nozīme. "M-Sport Ford" komandas pilotu – īra Kreiga Brīna un brita Gasa Grīnsmita – rīcībā bija pilns komplekts ar lietus sastāva riepām, kas "dopā" palīdzēja uzrādīt attiecīgi pirmo un trešo ātrāko laiku.
Vissliktāk lietainajā pārbaudījumā veicās "Toyota Gazoo Racing" komandas braucējiem, no kuriem ar daļu cietā sastāva riepām otru labāko ātrumposma laiku spēja uzstādīt francūzis Sebastjens Ožjē. Pārējie "Toyota" piloti šo "dopu" nobrauca ļoti lēni, tostarp Katsuta, kurš finišā ieradās ar mīkstu riepu, ātrākajam laikam zaudējot gandrīz minūti, un Evanss, kurš ātrumposmā mazās saķeres dēļ zaudēja vairāk nekā divas minūtes un atkrita uz piekto pozīciju.
Japānas rallija pēdējā ātrumposmā turpinājās lietus un piesardzīga braukšana. Taču rallija līderi vairs neviens nespēja apsteigt.
Līdz ar to WRC sezonas noslēdzošajā posmā triumfēja Nevils. Otrajā vietā finišēja Tanaks, kurš Nevilam zaudēja minūti un 11 sekundes. Trešajā vietā ierindojās Katsuta, kurš, līderim zaudējot divas minūtes un vienpadsmit sekundes, otro reizi šosezon kāpis uz goda pjedestāla trešā pakāpiena.
Japānas WRC posma kopvērtējums
Nevilam šī ir otrā uzvara sezonā, beļģis triumfēja arī Grieķijas rallijā.
Šogad visvairāk rallijos uzvarējis "Toyota Gazoo Racing" vienības līderis un 2022. gada pasaules čempions – soms Kalle Rovanpera. Viņš uz goda pjedestāla augstākā pakāpiena kāpa Zviedrijā, Horvātijā, Portugālē, Kenijā, Igaunijā un Jaunzēlandē.
Tanakam, kuram šīs bija pēdējās sacensības "Hyundai" komandas rindās, ar otro vietu Japānā pietika, lai nosargātu sudrabu sezonas kopvērtējumā. Sezonas griezumā 3. vietā ierindojās Nevils, ceturtajā – Evanss, bet piektajā – Katsuta. Taču 2022. gada sezonā komandu ieskaitē triumfējusi "Toyota Gazoo Racing" komanda.
Tikmēr "WRC2" ieskaitē ar trešo vietu Japānā par klases čempionu kļuva somu braucējs Emils Lindholms.