Biķernieku trasē ar sezonas noslēguma sacensībām likts punkts šī gada Latvijas drifta čempionātam. Šogad Latvijas čempionātā driftā bija seši posmi un tika sadalīti tituli trijās klasēs. Par čempionu "Pro" klasē kļuva pieredzējušais Eglīte, kurš par pašmāju labāko drifteri kļuva nu jau ceturto reizi. Sportistam šis gads gan padevās visai veiksmīgs, jo Eglīte kļuva arī par Baltijas čempionu "Pro" klasē.
Drifta sacensībās izmanto mašīnas ar klasisko jeb aizmugures piedziņu. Tieši šī iemesla dēļ trasē ļoti daudz redzamas BMW markas automašīnas. Citur pasaulē populāras ir arī "Nissan" ražotās mašīnas, taču tās ir daudz dārgākas nekā vācu mašīnas, tāpēc pie mums tās nav pārāk populāras. Taisnības labad jāsaka, ka no BMW vai "Nissan" drifta mašīnās paliek ļoti maz detaļu. Mašīnas tiek pilnībā pārveidotas, tiek likti citi dzinēji, izveidots drošības karkass un tiek izņemts pilnīgi viss, kas mašīnā nav nepieciešams. Kā stāsta Eglīte, kurš startē ar BMW spēkratu, arī viņa mašīnā no oriģinālajām detaļām nav palicis gandrīz nekas.
Sportistiem gan nav pārāk daudz laika, lai atpūstos pēc sezonas. Driftā daudzas mašīnas detaļas, īpaši dzinēji, pakļauti milzīgai slodzei, tāpēc detaļas nolietojas daudz straujāk nekā ielas mašīnās. Drifteriem jāpaspēj nomainīt visas nolietotās detaļas un jāsagatavo savu auto vizuālais noformējums, kas driftā nav mazsvarīgi.
Eglītes plānos ziemas mēnešos ir pamatīga mašīnas pārbaude un labošana. Viss jāpārbauda un jānomaina nepieciešamās detaļas.
Sportistiem šoruden vēl priekšā pats patīkamākais sezonas pasākums – šīgada labāko apbalvošana gan Latvijas, gan Baltijas drifta čempionātā. Pēc tam jau pilnā sparā sāksies gatavošanās jaunajai sezonai.