Starptautiskā Automobiļu federācija (FIA) īstermiņā plāno sacīkšu degvielā palielināt obligātu bioloģiskās komponentes īpatsvaru, kā arī vēlas, lai F-1 nākamajā noteikumu izdevumā iekļautu degvielas standartus, kas paredzētu simtprocentīgu tās ieguves ilgtspēju.
F-1 dzinēju piegādātāji ir aicināti izmēģināt jauno ražojumu un sniegt savu atzinumu, lai apliecinātu otrās paaudzes biodegvielas atbilstību izmantošanai sacīkšu automašīnās.
FIA prezidents Žans Tods F-1 izmantojamas degvielas iegūšanu ilgtspējīgā ciklā no bioloģiskiem atkritumiem nosauca par nākamo attīstības soli, kas apvieno tehnikas veiktspēju un vides intereses. F-1 kā motoru sporta līderis uzņemas līdera lomu, lai samazinātu autosporta ietekmi uz vidi un veicinātu zaļāku nākotni, piebilda Tods.
F-1 jau ir apņēmusies ne vēlāk kā 2026.gadā ieviest hibrīddzinēju tehnoloģijas. FIA iniciatīva paredz F-1 jau 2021.gadā panākt oglekļa neitralitāti, bet līdz 2030.gadam nodrošināt emisiju neto nulles līmeni.