Ušakovs: Sirsniņa uzrakstā «Rīga» ir labs mārketinga gājiens; pagaidām neko nemainīs

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 9 gadiem.

Sirsniņa „Rīgas” uzrakstā ir labs mārketinga gājiens un Rīgas domei bija tiesības to darīt, jo uzraksts ir pilsētas īpašums, intervijā LTV raidījumā „Rīta Panorāma” sacīja Rīgas mērs Nils Ušakovs.

Viņš uzsvēra, ka sirsniņa ir pievērsusi sabiedrības uzmanību Rīgai, vienlaikus izsakot neizpratni, kāpēc tas tiekot darīts tikai tagad. Sirsniņa Rīgas uzrakstā ir kopš maija, tāpēc esot jautājums, kāpēc par to tiekot runāts tikai augustā.

Argumentus par to, ka nav ievērota latviešu valoda, jo ir noņemta garumzīme viņš neatzina, jo sirsniņa vārdā „Rīga” kalpo par garumzīmi.

Viņš uzsvēra, ka nedomā novākt sirsniņu un dome turpinās vētīt sabiedrības attieksmi. Oriģinālās garumzīmes aizvien esot noliktavā.

Kā jau vēstījām, skarbus vārdus par izmaiņām uzrakstā "Rīga", kas jau 34 gadus rotā trīs iebraukšanas vietas galvaspilsētā, teikuši gan arhitekti, gan vides dizaineri, gan pats uzraksta autors mākslinieks Valdis Celms.

"Viens no pilsētas būtiskajiem zīmoliem tiek transformēts degradācijas virzienā. Uzraksts "Rīga" vairs nav "Rīga", bet kaut kāda "Riga". Tiek ievazāts kičs, tiek ievazāta bezgaumība, tiek ievazātas krāsa. Mākslinieciski objekts tiek degradēts. Aiz tā saskatu ne tikai pašdarbību, bet arī nekompetenci," saka Valdis Celms.

Tāpat Rīgas domei ir iesūtīta protesta vēstule, prasot atjaunot uzrakstu "Rīga" tā oriģinālajā izskatā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti