Satiksmes drošības speciālists: Velojoslu risinājums šobrīd izskatās nepabeigts

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 9 gadiem.

Vasaras sākumā Rīgas dome ierīkoja velojoslas Elizabetes ielā, vasaras beigās nākamā iela pilsētas centrā, kur tās tika ierīkotas, bija Lāčplēša iela. Pilsētas vadība paziņojusi, ka cīņā pret piesārņojumu un sastrēgumiem velojoslu Rīgā būs arvien  vairāk. 

Līdz ar velojoslām parādījušās arī jaunas maksas autostāvvietas, novēroja LTV raidījums "Zebra". Tas varētu liecināt par sava veida atbalstu autotransportam pilsētas centrā.

Uz brauktuves iezīmētās joslas varētu nebūt redzamas ziemā, kad uzsnigs pirmais sniegs, satraukts ir tiesu eksperts Oskars Irbītis. Viņš kā papildu apdraudējumu saskata stāvvietas izvietošanu starp autoplūsmu un velosipēdiem.

Risinājums varētu būt betona puķpodi vai iestādīti koki, citādi ziemā būs grūti saprast, kur atrodas veloceliņš. Lāčplēša ielā ir bijuši gadījumi, kuros automašīna taranē stāvošos transportlīdzekļus starp velojoslu un brauktuvi, sacīja drošības speciālists Irbītis.

Laba ideja ir sabojāta, jo tās risinājums šobrīd izskatās nepabeigts," kritiski vērtē Irbītis.

Šobrīd veloceliņi ir progresīvāki par pašiem velobraucējiem, tāpēc nepieciešams aicināt velosipēdistus izmantot viņiem paredzētās joslas, nevis braukt, kā pagadās, jo nav pateikts, kā drīkst vai nedrīkst pārvietoties pilsētas satiksmē.  

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti