Konkursā «Labākā CSDD satiksmes drošības skola 2015» uzvar Ādažu vidusskola

Par “Labāko CSDD satiksmes drošības skolu – 2015” kļuvusi Ādažu vidusskola, informē Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD). Ādažu skola konkursā ieguva 244,77 punktus, aiz sevis otrajā vietā atstājot pērno uzvarētāju Strautiņu pamatskolu (207,42 punkti). 233 izglītības iestāžu komandu sacensībās trešo vietu izcīnīja Nīcas pamatskola (204,09 punkti). 

Konkursā līderpozīcijās izvirzījās skolas, kuru skolēni jau vairākus gadus sevi apliecina gan kā aktīvus ceļu satiksmes noteikumu pārzinātājus, gan kā CSDD sacensību dalībniekus. Kopumā 2015.gada sezonā vismaz vienās no CSDD sacensībām tika pārstāvēta teju trešā daļa Latvijas skolu (27,94%).

“Labākās CSDD satiksmes drošības skolas” rezultātus veido divu CSDD sacensību bērniem un jauniešiem – “Jauno satiksmes dalībnieku forums” 4.-6.klašu skolēniem un “Gribu būt mobils!” 6.-8.klašu skolēniem rezultāti. Iepriekšējā sezonā “Jauno satiksmes dalībnieku forumā” piedalījās skolēni no 111 skolām, kas nozīmē, ka tika pārstāvētas teju 15% Latvijas skolu. Savukārt “Gribu būt mobils!” piedalījās jaunieši no 168 izglītības iestādēm jeb no 20% skolu.

Lai ieinteresētu Latvijas skolēnus par satiksmes drošību, kā arī lai pilnveidotu viņu zināšanas un izpratni par drošu satiksmi, CSDD jau vairāk kā 20 gadus īsteno dažādus izglītības projektus un konkursus visu vecumu jauniešiem. Bez “Jauno satiksmes dalībnieku foruma” un sacensībām “Gribu būt mobils!”, ir arī konkurss topošajiem un jaunajiem autovadītājiem – “Gada jaunais autovadītājs” 16-18 gadu veciem jauniešiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Motori
Dzīve & Stils
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt