Kā labāk dzīvot

Ko darīt ar sakritušajām koku lapām: dārza darbi rudenī

Kā labāk dzīvot

Latviešu valodas stunda: Pandēmijas laika jaunvārdi un to lietojums

Pirkumi internetā: daži vienkārši ieteikumi interneta veikalu īstuma pārbaudei

Cik ilgā laikā internetveikalam jāpiegādā prece?

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Katram interneta veikalam būtu jānorāda, cik ilgā laikā preces apņemas piegādāt, taču, ja nav teikts citādi, tas ir jāizdara 30 dienās, Latvijas Radio raidījumā “Kā labāk dzīvot” stāstīja Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) Patērētāju konsultāciju un sūdzību departamenta direktore Edīte Drozda. 

Tāpat pārdevējam gadījumos, kad preci no ražotāja pasūta tikai pēc pasūtījuma saņemšanas no pircēja, tas būtu godīgi jānorāda pircējam.

Lauzt līgumu un prasīt atgriezt naudu par nepiegādātu preci atbilstoši normatīvajiem aktiem var brīdī, kad nokavēts termiņš, par kuru interneta veikala pircējs un pārdevējs vienojās sākotnēji.

Taču PTAC pārstāve ieteica kritiski izvērtēt reālo situāciju, ņemot vērā, ka pandēmijas laikā piegādes mēdz kavēties dažādu iemeslu dēļ – pakomāti ir pilni, kurjeri ir pārslogoti, reizēm ierobežojumu ietekmē kavējas kuģi.

"Ja zināt, ka tas ir populārs, liels komersants, kuram ir gan veikali klātienē, gan arī interneta veikali, tad ticības moments var būt garāks, jo kurjeri ir noslogoti. Savukārt, ja pērkat [preci] no nezināma komersanta vai ārzemēm, tad trauksme ir jāceļ ātrāk. Ir jāvēršas pie komersanta un jānoskaidro, kur palikusi ir prece,” pauda Drozda.

Pēcapmaksa ir viens no veidiem, kā patērētājs var justies drošāk. Savukārt, ja veikals piedāvā tikai priekšapmaksu, Drozda aicināja izvērtēt, cik uzticams ir šis komersants.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti